سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱

کاهش۳۶درصدی حجم‌مخازن سدهای‌تهران

جمعه ۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۰۹
کد مطلب: 327005
حجم آب موجود در مخازن سدهاي تهران ۳۶ درصد در مقایسه با زمان مشابه پارسال كاهش یافته است.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران حجم آب ورودي به مخازن سدهای تهران از ابتدای سال آبی جاری (مهرماه ۹۱) تاکنون به ۸۰ میلیون مترمکعب رسیده که در مقایسه با زمان مشابه سال آبی گذشته ۳۰ میلیون مترمکعب كمتر است.

همچنين حجم آب موجود در مخازن سدهاي تهران ۳۶ درصد در مقایسه با زمان مشابه پارسال كاهش یافته است.

حجم آب موجود در مخازن سدهای تهران از ابتدای سال آبی جاری تاکنون حدود ۴۳۴ ميليون مترمكعب ثبت شده است در حالی که این میزان در دوره مشابه سال آبي گذشته، ۶۷۴ ميليون مترمكعب گزارش شده بود.

براساس اين گزارش، حجم آب ورودي به مخزن سدهاي طالقان، ماملو، كرج و لتيان از ابتداي سال آبي جاري تاكنون در مقايسه با مدت مشابه سال آبي گذشته به ترتيب ۴۰، ۳۵، ۳۴ و ۳۹ درصد كاهش يافته است.

حجم آب ورودي به مخزن سد لار از ابتداي سال آبي جاري تاكنون در مقايسه با مدت مشابه سال آبي گذشته ۲۵ درصد افزايش يافته است.

همچنين حجم آب موجود در مخزن سدهاي لار، طالقان، ماملو، كرج و لتيان هم اکنون به ترتيب ۳۳، ۱۵۲، ۱۱۳، ۱۰۷ و ۳۰ ميليون مترمكعب است.

در زمان كنوني حجم آب موجود در مخازن سدهای لار، طالقان، ماملو، کرج و لتیان به ترتيب سه، ۳۶، ۴۵، ۵۹ و ۳۹ درصد است.

براساس اين گزارش، حجم آب موجود در مخزن سدهاي لار، طالقان، ماملو، كرج و لتيان از ابتداي سال آبي جاري تاكنون در مقايسه با مدت مشابه سال آبي گذشته به ترتیب ۶۵،۳۹، ۱۸ ، ۱۹ و ۵۲ درصد كاهش يافته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *