سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

قلعه‌نویی: درباره منتظری جلسه می‌گذارم

جمعه ۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب: 326991
سرمربی استقلال می‌گوید درباره پژمان منتظری منافع باشگاه و مردم مهم است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، امیر قلعه‌نویی پیش از آغاز تمرین امروز (جمعه) استقلال که در در کمپ ناصر حجازی برگزار شد، گفت: واقعیت این است که خودم هم نمی‌دانستم که می‌خواهند برایم جشنی بگیرند. از هواداران استقلال و دستیار کارلوس کی‌روش که برای تولد من به اینجا آمدند، تشکر می‌کنم.

او در پاسخ به سوالی درباره دیدار تیمش مقابل ملوان اظهار کرد: مقابل ملوان بازی بسیار سختی داریم اما همه توانمان را می‌گذاریم تا پیروز از میدان خارج شویم. خدا را شکر محروم و مصدومی هم نداریم و ان‌شاءالله که در نتیجه‌ هم موفق باشیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا پژمان منتظری این تیم جدا می‌شود، بیان کرد: باید با خود او صحبت کنم. و این صحبت را از شما می‌شنوم که قرار است از ما جدا شود. یکی از مواردی که اینجا باید مورد توجه قرار گیرد، منافع باشگاه و هواداران است. با علی فتح‌الله‌زاده جلسه‌ای برگزار می‌کنم تا به جمع بندی برسیم و منتظری تا پایان فصل با ما همراه باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که شیث رضایی و چند بازیکن دیگر قرار است به تیمش اضافه شوند، عنوان کرد: برخی از این بازیکنان که شما هم به آن اشاره کردید، بازیکنان بزرگی محسوب می‌شوند و البته مدنظر ما هم بودند، اما اولویت ما در دفاع راست یک بازیکن خارجی است. خدا را شکر با جذب اولادی یک مهاجم بسیار خوب و با کیفیت است، مشکلی در خط حمله هم نداریم.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی درباره دیدار پرسپولیس و میلان افزود: به هر حال تعامل خوبی صورت گرفته است و این دیدار برگزار می‌شود. خوب است که پیشکسوتان پرسپولیس در این دیدار به میدان می‌روند. رویانیان به من زنگ زد و گفت اشکال ندارد بازی‌تان به خاطر این دیدار یک روز عقب بیفتد و به او گفتم چون یک کار فرهنگی می‌کنید و ما در خارج از زمین رفیق هستیم، اشکالی ندارد.

سرمربی استقلال در پایان و در پاسخ به سوالی درباره جواد نکونام و این که آیا او به دلیل حضور در مراسم "بهترین بازیکن سال آسیا" به دیدار به ملوان می‌رسد یا خیر، اضافه کرد: برنامه او را دقیقا نمی‌دانم اما به این بازیکن به دلیل حضورش به عنوان کاندیدای بهترین بازیکن سال آسیا تبریک می‌گویم و این افتخاری برای ایران است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *