شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

اعزام ۶ گروه هلال احمر به قصرشیرین

جمعه ۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب: 326959
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعزام شش گروه ارزیاب به منطقه زلزله زده قصرشیرین خبر داد.
به گزارش جهان؛ ˈحیدر حیدریˈ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، افزود: با کسب خبر وقوع زمین لرزه ۵.۴ ریشتری حوالی قصر شیرین بلافاصله ستاد بحران در اتاق بحران سازمان امداد و نجات تشکیل و دستورات لازم ستادی برای اعزام نیروهای ارزیاب هلال احمر به جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، ارسال شد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: هم اکنون نیروهای ارزیاب از سه شهرستان سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین به منطقه زلزله زده در حوالی مرز عراق و استان کرمانشاه اعزام شدند و مشغول انجام ارزیابی های اولیه و ثانویه برای ارائه خدمات امداد و نجات، اسکان و تغذیه اضطراری هستند.

وی اضافه کرد: طبق نخستین اطلاعات دریافتی از گروه های ارزیاب اعزامی به منطقه زلزله زده مشخص شده که شماری از منازل در منطقه یادشده ترک خورده و مردم وحشت زده منازل مسکونی خود را ترک کردند.

به گفته حیدری تا این لحظه گزارشی از وجود خسارات مالی و جانی از منطقه زلزله زده دریافت نشده است.

بنابراین گزارش، زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۴ در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۱۰ و ۲۱ دقیقه و ۲۴ ثانیه امروز - جمعه - حوالی قصرشیرین واقع در استان کرمانشاه را لرزاند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *