سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
در دیدار با وزیر کار صورت گرفت:

تأکید آیت الله سبحانی بر اصلاح قانون کار

چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۳۵
کد مطلب: 326650
آیت الله سبحانی با اشاره به اینکه باید در زمینه اصلاح قانون کار ،کارهایی صورت گیرد، گفت: این قانون نتوانسته روح همکاری و تعاون را در خود جای دهد زیرا باید رابطه بین کارگر و کارفرما دوستانه باشد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، آیت الله جعفر سبحانی امشب در دیدار با علی ربیعی با اشاره به حادثه ای که توسط تروریست ها در لبنان اتفاق افتاد اظهار کرد: جمعیتی در دنیا پیدا شده اند که زنان و افراد بی‌گناه را می‌کشند و در این شرایط ما نباید به بازگشت جاهلیت در جامعه شک داشته باشیم.

مرجع عالی قدر جهان تشیع افزود: تروریسم بلایی عظیم است و از خداوند متعال خواستاریم که به همه انسان های روی زمین رحم کند تا این گروهک های مختلف ریشه کن شوند.

استاد عالی حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه عمل جایگاهی عظیم در متون دینی ما دارد تصریح کرد: موضوع عمل در دین روایات و قرآن بسیار مورد تاکید قرار گرفته است و این موضوع مختص به نماز و روزه نیست هر کاری که نسبت به اصلاح جامعه صورت گیرد یک نوع عمل صالح است و در درگاه الهی دارای اجر و منزلت است.

آیت الله سبحانی خاطرنشان کرد: کارگرانی که در یک مجموعه فعالیت می کنند و اگر نیت خود را خالص کنند از ثواب الهی بهره می برند این ثواب با بوسه زدن بر دستان کارگر توسط پیامبر گرامی اسلام(ص) مشخص می شود.باید در وزارت کار و قسمت‌های وابسته رابطه کارفرما و کارگر مثل رابطه افراد در یک خانواده باشد و طوری نشود که رقیب یکدیگر باشند و باعث شود هر دو یکدیگر را دور بزنند.

مرجع عالی قدر جهان تشیع با اشاره به اینکه باید در زمینه اصلاح قانون کار نیز کارهایی صورت گیرد، افزود: این قانون نتوانسته است روح همکاری و تعاون را در خود جای دهد زیرا باید رابطه بین کارگر و کارفرما دوستانه باشد.

استاد عالی حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه عوامل حرکت جامعه به سوی عداوت و دشمنی، باید برطرف شود، خاطر نشان کرد:این یکی از خدمات بزرگ به جامعه است و این نمی شود کارگری بعد از ۳۰ سال کار دست خالی برگردد و نتواند زندگی خود را اداره کند و باید در این مسیر طبق موازین شرع حرکت کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *