چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

عاملان‌حمله‌به سفارت‌ایران‌تهدیدم کرده‌بودند

چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 326473
رئیس پارلمان لبنان با ابراز نگرانی از تلاش گروه‌های تکفیری برای تبدیل لبنان به سوریه و عراقی دیگر گفت: تیمی که تهدید به ترور من و تنی چند از مقامات لبنانی کرده بود، عاملان حمله به سفارتخانه ایران هستند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان به روزنامه الجمهوریه این کشور خبر داد: کسانی که سفارتخانه ایران را هدف گرفتند همان تیمی هستند که تهدید به ترور من و «مار بشاره پطرس الراعی» اسقف اعظم مارونی ها و همچنین «جان قهوچی»، فرمانده ارتش لبنان کردند.

وی افزود: هویت این افراد کاملا شناخته شده است و معلوم است که از کجاها برخاسته اند.

رئیس پارلمان لبنان تاکید کرد: هدف قرار گرفتن سفارتخانه ایران از طریق انفجار، لبنان را وارد مرحله جدیدی می کند و کسانی که در پس این انفجار هستند گروه‌هایی تروریستی و تکفیری هستند که می خواهند لبنان را به صحنه جهاد تبدیل کنند همچون چیزی که در عراق و سوریه روی داده است.

نبیه بری ضمن ابراز نگرانی از احتمال تکرار این انفجارها تاکید کرد: من همچنان به هوشیاری ملت لبنان امیدوارم که البته با واکنش ها و بیانیه ها در محکومیت جنایت دیروز نشان داده شد.

رئیس پارلمان لبنان بار دیگر از همه گروه های سیاسی لبنان خواست با نشستن پای میز گفت‌وگو راه‌های مقابله با تهدیدها را بررسی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *