جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۱
۲

جنگ با لبنان قریب الوقوع است!

يکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 325966
یکی از فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی با ادعای احتمال جنگ قریب الوقوع با لبنان درباره طولانی مدت بودن آن سخن گفت.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از پایگاه النشره نوشت: ژنرال هلیفی فرمانده منطقه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: جنگ با لبنان نزدیکتر از هر زمان دیگری است.

وی که در گفتگو با کانال هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی سخن می گفت افزود: جنگ با لبنان اجتناب ناپذیر است و گریزی از آن نیست.

این نظامی صهیونیست مدعی شد: جنگ موقت و ساده ای در کار نخواهد بود بلکه نبردی سرنوشت ساز و قوی که ممکن است هفته ها و ماه ها به طول بیانجامد پیش روی ما خواهد بود.

نظامی رژیم صهیونیستی ادعا کرد: ارتش رژیم اسرائیل از جنگ های قبلی و به ویژه جنگ در جبهه لبنان تجارب زیادی به دست آورده است.

وی مدعی شد: در جنگ آینده با حزب الله خسارت سنگینی به آنها وارد خواهیم کرد و نظامیان ما آماده مقابله هستند و حزب الله باید از هر اقدامی تحریک آمیز خودداری کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


موحد
Malaysia
در اينكه جنگي خواهد بود شكي درش نيست ولي يقينا نه به اين زودي كه اين مرتيكه ملعون ميگه اولا وجودش رو ندارن دوما اسرائيلي كه از پس 4 تا موشك فجر 5 بر نيومد و كمتر از يك هفته در غزه باخت مگه ميتونه جلوي حزب الله لبنان دووم بياره؟ اين مرتيكه خواسته معروف بشه و روياهاش رو گفته!
عباس
ان شاء الله خودشون سند نابودیشون رو امضا می کنن.