يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۲

اثر منفی نطق روحانی بر جلسه رای اعتماد

سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب: 325168
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:‌ نطق آقای روحانی در جلسه رأی اعتماد برای دفاع از سجادی، خطاب به نمایندگان مجلس بود و در جلسه رأی اعتماد اثری منفی داشت.
به گزارش جهان، جواد کریمی قدوسی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد: فتنه ۸۸ که با پشتیبانی بعضی مسئولان سابق جمهوری اسلامی صورت گرفت حوادث تلخ و آثار مخربی به جا گذاشت.

وی تصریح کرد: انتظار اصلی ما از آقای روحانی، معرفی کابینه بدون حاشیه بود که به لحاظ اقتصادی قوی باشد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه کابینه‌ای پرحاشیه‌ با افرادی که در فتنه ۸۸ نقش داشتند، معرفی شد.

کریمی تصریح کرد: آقای سجادی در فتنه ۸۸ و همچنین در فتنه خروج از حاکمیت در دوران ریاست جمهوری خاتمی نقش داشت و حاضر به اعلام برائت از آن حوادث نبود.

وی با اشاره به عوامل عدم رأی اعتماد مجلس به سجادی افزود: نطق آقای روحانی در جلسه رأی اعتماد برای دفاع از وی مناسب نبود و آقای رئیس جمهور گفتند پیام ۲۴ خرداد را بعضی از افراد نگرفتند و مردم به خودسری و افراطی‌گری رای ندادند.

کریمی تصریح کرد: این نطق خطاب به نمایندگان مجلس بود و در جلسه رأی اعتماد اثری منفی داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: با توجه به افرادی که با سن بالا برای کابینه معرفی شده بودند انتظار می رفت وزیر پیشنهادی برای وزارت ورزش از جنس جوانان باشد که متاسفانه آقای سجادی سن بالایی داشت و متناسب با این پست نبود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بله آقای روحانی کاملا صحیح میفرمایند مردم به خودسری و افراطی گری رای ندادند ولی آنکه پیام را اصلا نگرفته خود آقای روحانی هستند چون اگر پیام را گرفته بود فته آفرینان افراطی برانداز را در پستهای کلیدی کشور نمی گمارد
عرفانى
Iran, Islamic Republic of
واقعا چقدر خجالت كشيدم ازجملات بسيار تحقيركننده اقاى رييس جمهور در مجلس .تدبير واميد يعنى اين؟؟اخلاق مدارى يعنى اين ؟؟ شما طرف مقابلتان راكه مال اين آب وخاك ،انقلابى وشهيدداده انداينگونه زير چتر حمايتى خويش درمى اوريد؟ درصورتيكه آنها شما رارييس جمهور خود ميدانند!