سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
ادعای روزنامه اصلاح طلب:

لاریجانی گفت رای بدید اما خودش تلاش کرد سجادی رأی نیاورد!

دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب: 324840
یک روزنامه اصلاح طلب مدعی شد که برخورد رئیس مجلس در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان دوگانه بوده است.
لاریجانی گفت رای بدید اما خودش تلاش کرد سجادی رأی نیاورد!
به گزارش جهان، روزنامه شرق در گزارشی با تلاش برای دامن زدن به اختلاف نظر مجلس و دولت، درباره جلسه رای اعتماد به نصرالله سجادی که روز یکشنبه برگزار شد، در شماره امروز خود نوشته است:

یکی از نمایندگان از مشاهداتش در رای اعتماد می‌گوید و نمی‌خواهد نامی از او در «شرق» به میان‌ آید: «دو نماینده عضو در فراکسیون رهروان، از همان ابتدا می‌گفتند سجادی رای نمی‌آورد. همین امروز برگه دو، سه نماینده را از دستش گرفتند و موافقت را به مخالفت تغییر دادند، اینها خیلی مغرور‌ هستند و نمی‌خواهند از مواضعشان کوتاه بیایند.»

این روزنامه افزوده است: صبحگاه روز رای اعتماد به نصرالله سجادی، علی لاریجانی به نمایندگان توصیه کرد به خاطر تعامل بین مجلس و دولت کمک کنند که آقای سجادی رای بیاورد. اما نکته جالب توجه اینکه زمزمه تلاش لاریجانی برای افتادن صالحی‌امیری در همان روز رای عدم‌اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دهان‌به‌دهان در بهارستان پیچید.

گله احمد توکلی از روحانی

روزنامه شرق همچنین گلایه توکلی از رئیس جمهور را هم منتشر کرده که در آن آمده است: «نخستین دلیل که باعث شد در مجلس جو روانی ایجاد شود و برخی نمایندگان مخالف سجادی شوند طرز بیان رییس‌جمهور بود که از مباحث مطرح‌شده از سوی دکتر روحانی اینگونه برداشت می‌شد که هر شخصی که به وی رای نداده طرفدار استبداد، خشونت و تندروی است که این مساله باعث آزردگی خاطر نمایندگان شد. علت دومی که باعث شد سجادی رای اعتماد کسب نکند عذرخواهی نکردن وی بود که تاثیر فراوانی در کسب نکردن رای اعتماد داشت.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *