شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

دستیاران کی‌روش در تمرین پرسپولیس

يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۳۶
کد مطلب: 324712
تیم فوتبال پرسپولیس پس از دو روز استراحت، عصر امروز تمرینات خود را در حضور مربیان تیم ملی در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (یکشنبه) در هوایی نه چندان خوب تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی و در غیاب ملی پوشان آغاز کردند. کلیه اعضای کادر فنی در محل تمرین سرخپوشان حاضر شده و وضعیت بازیکنان را زیر نظر گرفتند.

ملی پوشان بزرگسال پرسپولیس که به تایلند سفر کرده‌اند به علاوه میلاد غریبی، پیام صادقیان و محمدرضا خانزاده به خاطر حضور در تیم امید در تمرین امروز غایب بودند. غلامرضا رضایی هم از دیگر غایبان تمرین امروز بود.

مارکار آقاجانیان و میکو دو مربی تیم ملی هم با حضور در تمرین پرسپولیس دقایقی با کادر فنی صحبت کردند.

امید عالیشاه به همراه میثم حسینی، علیرضا نورمحمدی و مهرداد کفشگری زیر نظر کادر پزشکی به فیزیوتراپی و تمرینات اختصاصی پرداختند. مهرداد پولادی هم پس از گرم کردن در کنار تیم، برنامه بدنسازی را در دستور کار خود قرار داد.

طبق اعلام دکتر حقیقت، پزشک تیم پرسپولیس، امید عالیشاه فعلا باید برنامه‌های درمانی و فیزیوتراپی را دنبال کند.

حقیقت درباره سایر بازیکنان گفت: میثم حسینی به دلیل درد از ناحیه کشاله، امروز و فردا فیزیوتراپی انجام می‌دهد. علیرضا نورمحمدی هم به دلیل آسیب‌دیدگی که قبل از آخرین بازی برایش پیش آمده بود و با توجه به فاصله‌ای که تا آغاز بازی‌های نیم فصل دوم داریم فعلا برنامه‌های فیزیوتراپی را زیر نظر کادر پزشکی در دستور کار دارد و با پیشرفت درمانش در رابطه با حضورش در تمرینات تصمیم‌گیری می‌شود. مهرداد کفشگری هم امروز و فردا به کارهای فیزیوتراپی خواهد پرداخت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *