پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰

۱۰ مستند ایرانی از سوریه در «دژ پایدار»

شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب: 324392
مرکز مستند حقیقت مجموعه «دژ پایدار» که متشکل از ۱۰ مستند درباره وقایع سوریه است را منتشر کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مرکز مستند حقیقت مجموعه «دژ پایدار» که متشکل از ۱۰ مستند درباره وقایع سوریه است را منتشر کرد.

این مجموعه شامل مستندهای «دژ پایدار»، «حلب؛استقامت تا پیروزی»، «دروازه شرق»، «غافلگیری مرگبار»، «شیدایی»، «مرثیه‌ای برای سوریه»، «جناب ژنرال»، «مادر شهیدان»، «مدافعان نبل و الزهرا» و «سربازان زینب» می‌شود.

این مجموعه شامل مستندهایی درباره واقایع دو سال اول بحران سوریه از نگاه چند کارگردان مختلف است که در اوج درگیری‌های سوریه به قلب مناطق خطر رفته‌اند تا حقیقت آنچا را در سوریه می‌گذرد حکایت کنند.

«دژ پایدار» مستندی ۵۲ دقیقه‌ای به کارگردانی محمد ساسان است که در سال ۹۱ تولید شده است. این مجموعه شامل ۴ مستند از سید احسان اصغرزاده به نام‌های «حلب؛استقامت تا پیروزی»، «غافلگیری مرگبار»، «جناب ژنرال» و «مادر شهیدان» است. «مرثیه‌ای برای سوریه» و «دروازه شرق» نیز دو مستند از حیدر سهیلی اصفهانی هستند. «مدافعان نبل و الزهرا» و «سربازان زینب» را نیز طه فروتن کارگردانی کرده است. «شیدایی» هم مستندی ۳۳ دقیقه‌ای به کارگردانی امیر سبحان جعفری است.

علاقمندان به تهیه این مجموعه می‌توانند با تلفن ۰۲۱-۲۲۸۰۶۱۷۶ تماس بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *