دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۱

مخالفت القاعده‌عراق بادرخواست الظواهری

شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 324315
رهبر گروه تروریستی "دولت اسلامی عراق و شام" موسوم به "داعش" مخالفت خود با دستور اخیر رهبر القاعده برای لغو گروه داعش را اعلام کرد.
به گزارش جهان، ایسنا به نقل از سایت اینترنتی النشره نوشت: ابوبکر البغدادی، ‌رهبر گروه "دولت اسلامی عراق و شام" موسوم به "داعش" در نواری صوتی اعلام کرد که با درخواست ایمن الظواهری، رهبر القاعده برای لغو گروه داعش و جدایی از جبهه النصرة، شاخه القاعده در سوریه مخالف است.

وی گفت: گروه دولت اسلامی عراق و شام تا زمانی که نبض ما می‌زند و خون در رگ‌هایمان جاریست باقی خواهد ماند و ما حاضر به عقب نشینی و چانه زدن نیست.

وی همچنین تاکید کرد که دولت اسلامی عراق و شام بعد از ترقی که یافته حاضر به عقب نشینی نیست.

پیشتر ایمن الظواهری خواسته بود که گروه داعش متشکل از گروه دولت اسلامی عراق با جبهه النصره منحل شده و فعالیت این گروه تنها به عراق منحصر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
همه اين گروهها فرزندان نامشروع امريكا و اسرائيل انگليس هستند كه در كشور هاي اسلامي تخم تفرقه و نفاق مي پراكنند و سدوا عن سبيل الله شده اند و مانع اتحاد يكپارچه جهان اسلام عليه شده اند تا كنون يكبار هم نشده كه اين گروهها منافع امريكا و اسرائيل و يا انگليس را هدف قراربدهند .