يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۱

ثبات قیمت دلار و طلا در بازار تهران

جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 324214
با ثبات قیمت انواع ارز و طلا در بازار تهران برخی از کارشناسان معتقدند که نگاه‌ها به ژنو است تا تأثیر تصمیمات امشب، روز شنبه در بازار خودنمایی کند.
به گزارش جهان و به نقل از سایت کیتکو قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی در لحظه تنظیم این گزارش ۱۳۰۸ دلار و ۴۰ سنت است که نسبت به روز گذشته ۸۰ سنت افزایش قیمت داشته است، همچنین نسبت به یک ماه گذشته یک دلار و ۴۰ سنت افزایش داشته و نسبت به یک سال گذشته ۴۲۳ دلار و ۵۰ سنت کاهش قیمت داشته است.

بنابراین گزارش، هر اونس نقره در بازارهای جهانی ۲۱ دلار و ۷۹ سنت هر اونس پلاتینیوم ۱۴۶۱ دلار، هر اونس پالادیوم ۷۶۰ دلار و هر اونس رادیوم ۱۰۷۵ دلار معامله می‌شود.

در آخرین معاملات روز پنجشنبه هر قطعه سکه طرح قدیم ۹۴۶ هزار تومان طرح جدید ۹۴۷ هزار تومان ، نیم سکه ۴۸۳ هزار تومان، ربع سکه ۲۸۳ هزار تومان و سکه گرمی ۱۹۰ هزار تومان معامله می‌شود و این در حالی است که هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۶ هزار و ۹۵۷ تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار ۱۲۹ هزار و ۲۱۳ تومان معامله می‌شود.

به گزارش فارس هر دلار آمریکا در آخرین معاملات روز پنجشنبه ۳ هزار و ۱۵ تومان هر یورو ۴ هزار و ۸۵ تومان و هر پوند ۴ هزار و ۸۵۵ تومان معامله می‌شود و این در حالی است که هر درهم امارات ۸۲۶ تومان مورد معامله قرار گرفته است.

به گزارش فارس؛ بسیاری از کارشناسان معتقدند جلسه امشب ژنو در خصوص فعالیت‌های هسته‌ای ایران تاثیر بسیار زیادی در بازار ارز فردا خواهد داشت، چرا که براساس آخرین اخبار ۴ وزیر از وزرای خارجه ۱+۵ به ژنو سفر کرده‌اند و اخبار رسیده از آنجا براساس آنچه نمایندگان ایران گفته‌اند، خوشبینانه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *