جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

افزایش تجاوز جنسی در ارتش آمریکا

جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 324193
پنتاگون گزارش داد که بین اکتبر و ژوئن ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ میلادی ۳۵۵۲ مورد شکایت از تجاوز جنسی در ارتش آمریکا ثبت شده است و کنگره اقداماتی را برای کمک به قربانیان این مساله مدنظر دارد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، بر اساس جدیدترین آمارهای پنتاگون، شکایت ناشی از تجاوز جنسی در ارتش آمریکا از سال گذشته میلادی به طرز بی‌سابقه‌ای ۴۶ درصد افزایش یافته است به طوری که از اکتبر ۲۰۱۲ تا ژوئن ۲۰۱۳ میلادی ۳۵۵۳ مورد شکایت ثبت شده در حالیکه در مدت مشابه سال گذشته میلادی این تعداد ۲۴۳۴ مورد بوده است.

در آغاز جلسه دوم دو روزه هیات کنگره آمریکا برای بررسی این مساله این شواهد و یافته‌ها ثبت شد و این هیات قرار است شهادت قربانیان و گروه‌های مدافع را پیش از ارائه گزارش‌ نهایی به وزارت دفاع آمریکا بشنود.

مقام‌های دفاعی آمریکا افزایش گزارش‌ها درباره تجاوز جنسی را تغییر اعتماد میان قربانیان پس از اقدامات تشویقی به نفع قربانیان می‌دانند.

کنگره آمریکا در حال بررسی اقدامات با هدف افزایش گزارش مربوط به تجاوز جنسی و تحت تعقیب قرار دادن مهاجمان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *