جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

آمارقطعی‌شبکه‌های‌ایران ازروی۲۷ماهواره

پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۴۹
کد مطلب: 324124
رئیس سازمان صدا و سیما گفت: مدعیان آزادی بیان در طول سه سال اخیر ۶۶ بار شبکه های جمهوری اسلامی ایران را از روی ۲۷ ماهواره جهانی قطع کردند.
به گزارش جهان، عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تصریح کرد: مدعیان آزادی بیان در طول سه سال، ۶۶ بار شبکه‌های جمهوری اسلامی ایران را از روی ۲۷ ماهواره جهانی قطع کردند.

وی افزود: علاوه بر این به دفعات با ارسال پارازیت بر روی ترانسپوندرهای ارسال کننده شبکه‌ها آن ها را دچار قطعی و در هم ریختگی تصویر می‌کنند.

ضرغامی تصریح کرد: این در حالی است که متقابلا و به دلایل واهی جمهوری اسلامی ایران را متهم به ارسال پارازیت کرده و بعضی مواقع هم می‌گویند منبع آن در خارج از ایران است.

رئیس سازمان صدا و سیما تاکید کرد: ما همواره این گونه حرکات واقدامات را محکوم کرده و اعلام می‌کنیم در دنیای امروز نمی‌توان جلوی جریان آزاد اطلاعات و روشنگری رسانه های مستقل را گرفت.

ضرغامی در پایان گفت: هم اکنون هزاران شبکه‌های تلویزیونی و ماهواره‌ای در حال انتشار برنامه به روی سرزمین جمهوری اسلامی ایران است اما رفتار مدعیان آزادی بیان و جریان آزاد اطلاعات در قبال شبکه‌های تلویزیونی جمهوری اسلامی این گونه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید
در دنیای امروز نمی‌توان جلوی جریان آزاد اطلاعات و روشنگری رسانه های مستقل را گرفت.
جالبه کسی داره این حرفو میزنه که توی کشورش ماهواره کلا ممنوعه و کلی از سایتهای اینترنتی و شبکه های اجتماعی فیلترند