شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۳۲
۹۲

وقتی رادیو نمایش، نمایشگاه خاتمی می‌شود!/ کشف حجاب در تالار دولتی

دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۱۳
کد مطلب: 323524
رادیو نمایش در برنامه عصر امروز خود خبر مربوط به سید محمد خاتمی را بطور ویژه و گسترده پوشش داد.
به گزارش خبرنگار جهان، آقای خاتمی دیشب (یکشنبه شب) به همراه معاون هنری وزارت ارشاد برای تماشای تئاتر به تالار حافظ رفته بود. حضور وی در یک تالار آنچنان رادیو رسانه ملی را ذوق زده کرده که بخش زیادی از زمان پخش برنامه و اخبار امروز (دوشنبه) خود را صرف توصیف آن خبر کرده بود.

رویکرد جدید رادیو در حالی است که حتی رسانه هایی چون بی بی سی (که معمولا اخبار خاتمی را منتشر می کند) نیز این خبر را فاقد ارزش خبری برای انتشار دیدند و منتشر نکردند. حتی رسانه های داخلی حامی خاتمی نیز یا این خبر را منتشر کردند و یا بصورت محدود پوشش دادند.

گویا مسئولان محترم رادیو نمایش سوابق حجت الاسلام سید محمد خاتمی را در فتنه 88، تهمت و ظلم به نظام، آشوب آفرینی ها و تحرکات دشمن شادکن وی و همچنین توبه نکردن و عذرخواهی نکردن ایشان از آن اقدامات خون‌بار را فراموش کرده اند.

نکته دیگر درباره دو تئاتری که حجت الاسلام خاتمی به تماشای آن نشسته اند، کشف حجاب برخی افراد در این مراسم بوده است. مطابق تصاویری که خبرگزاری دولتی ایسنا منتشر کرده و جهان نيوز بخاطر رعایت اخلاق اسلامی از بازنشر آن معذور است، برخی افراد همزمان با حضور آقای خاتمی با حجابی اسف‌بار دیده می شوند. طبیعی است که مقصر این حرمت شکنی آقای خاتمی نیست (بلکه مسئولان تازه کار وزارت فخیمه ارشاد باید پاسخگو باشند) اما از وی به عنوان یک روحانی انتظار می رود که با در نظر گرفتن اعتقادات و عرف مردم، در مجالس و محافلی اینچنینی که حکم صریح اسلام نقض می شود، حضور نیابند و یا در صورت حضور "امر به معروف و نهی از منکر" کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضوی
من خودم عکسهای ایسنا از این مراسم رو دیدم. واقعا افتضاح بود. تا حالا اینطوری ندیده بودم
عبدلله
Iran, Islamic Republic of
آقای ضرغامی سرت سلامت ارشادیا مشکل دارند بچه های شما دیگه چرا؟!
كجاي كاري؟
Iran, Islamic Republic of
يعني از كنفرانس برلين هم بد تر بود؟
شربتیان
Iran, Islamic Republic of
آقای ضرغامی! خوابی یا بیدار؟!
Iran, Islamic Republic of
روحانی رو خوب اومدی
Iran, Islamic Republic of
اینا چه جوری روشون میشه برن تئاتر ببینند؟ بعد از آن همه جنایت و خیانت راست راست میگردند و تئاتر میبینند!
محسن
Iran, Islamic Republic of
عزیزم تواتر دیدن که چیزی نیست. ما چشم انتظار روزی هستیم که خاتمی و دوستانشون رو در جایگاه والایی که لایقش هستند ببینیم
Iran, Islamic Republic of
شايسته ترين جايگاه براي ايشان بالاي دار است
شتر در خواب بیند پنبه دانه
Iran, Islamic Republic of
اگه به امثال تو باشه بايد 6 ميليارد آدم اعدام شن
حسین
کافر همه را به کیش خود پندارد
عبدلله
Iran, Islamic Republic of
بلا نسبت؛ شتر در خواب بیند ..........
Iran, Islamic Republic of
اگه چند روز دیگه صداوسیما خاتمی رو به عنوان تحلیلگر مسائل سیاسی دعوت کرد تعجب نکنید! بالاخره این دولت مخرج مشترک دولت هاشمی و خاتمی است
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای جنتی تو فرزند مرد بی بدیل و بی نظیر انقلاب هستی. چرا اجازه میدی تو دستگاه زیر دستت چنین اتفاق هایی بیفته؟ چرا میذاری کشف حجاب کنند؟
کمی از جنتی بزرگ یاد بگیر
سلام بر سید همیشه خندان...
مصطفي
Iran, Islamic Republic of
طبق روايات اگر سيدي فرزند بلافصل امام معصوم(عليهم السلام) هم باشه، ولي بر خلاف سيره آنها رفتار كنه و كج بزنه، با رو در آتشه! حالا ميخواد سيد خندان باشه يا سيد گريان!!
ای کاش حداقل زمانی رو به این سید داده بودین ببینیم حرفش چیه بعد قضاوت کنیم.
ایشان به اندازه کافی برای افاضات و لجن پراکنی خود علیه مبانی اسلام وقت داده شد. خدا کند روز قیامت بتوانند جوابگوی خون شهدای ما باشند.
Iran, Islamic Republic of
لجن..... شما چقدر با ادبي
Iran, Islamic Republic of
تو چكاره شهدا هستي هرچي ميشه از شهدا مايه ميزاري
Iran, Islamic Republic of
درود برخاتمي
خدايا چه دنيايي شده تو اين هشت سال قدرت خريد مردم را صفر كردن ما رو تو. جهان منزوي حالا هي به اين واون فحش ميدن
بهادر
Iran, Islamic Republic of
دست بردارید از کهنه پرستی. بذارید هر کی هر جوری دلش میخواد بپوشه. آقای خاتمی هم بهتره تو این جور مجالس کت شلواری بیایند
تو نگران پوشش خاتمی نباش.به وقتش این کارم میکنه فعلا نونش از این لباس در میاد.خدا میدونه عاقبت به وهن کشیدن این لباس براش چه جوریه.؟ اگه همون وقت که جرمهاشو بهش تفهیم میکردن و خلع لباسش میکردن تا ابروش بره دیگه این غلطای اضافی رو نمیکرد
Iran, Islamic Republic of
راست میگی تو این مملکت خیلی دارن به کثافت کاری‌هاشون میرسن... خوب خاتمی هم لباس پیغمبر رو در بیاره و بره پیش همون کسانی که لیاقتش رو دارند....
این ... باید خلع لباس بشه..
Iran, Islamic Republic of
نون شما هم تهمت به اين واونه واقعا" كه حيف نام مسلمان
سعيد
Iran, Islamic Republic of
خب اگه كت و شلواري بشه ديگه تعبير «روحانيت منهاي اسلام » فاقد مصداق ميشه
منم موافقم لااقل اگر با کت شلوار بیاد به لباس روحانیت توهین نکرده اصلا یه روحانی رو چه به تئاتر ؟ هر چند آیت الله خاتمی پدر بزرگوار ایشان در زمان حیات تاکید کرده بودند فرزند من غربزده است . جالبه که علما هیچ اعتراضی نمیکنند و مردم هم فکر میکنند این رویه صحیح است .!!!!!!!
United States
لعنت بر این فتنه گران وطن فروش.
Iran, Islamic Republic of
آقای خاتمی دکتر هستند بهتر است که عنوان دکتر را هم برای ایشان بکار ببرید
از کجا دکترا گرفته اند؟دانشگاه هاوایی؟
محسن
Iran, Islamic Republic of
آقاي خاتمي چند سال پيش گفتند دكتر نيستم ولي دكترها را دوست دارم. درود بر سيد برزگوار و امير كبير دوم ايران
امید رهگذر
Iran, Islamic Republic of
معلوم شد اصلا" امیر کبیر را نمی شناسی و گرنه این خاتمی را با ایشان مقایسه نمی کردی. برو یه کم مطالعه بکن بعد حرف بزن.
سعيد
Iran, Islamic Republic of
يه چيزي معادل همون آمپول زن
دكتراي افتخاري دكترا محسوب نميشه مجيد دلبندم!
Iran, Islamic Republic of
نه! چرا حقشو ضایع می کنید؟ پروفسورا گرفتند جدیدا از بنیاد سوروس نه دکترا
دوستدار احمدی نژاد
اما آقا محمود شما بدون هیچ گونه دیدار حضوری و غیر حضوری همه نسخه های سوروس و امثال وی را برای نابودی اقتصاد ایران چشم بسته پذیرفته و یک باره به اجرا درآوردند!
خدا قوت!!!
Iran, Islamic Republic of
راست ميگي احتمالا دكتراي التقاط از كمبريج لندن دارد!!
اين اقا سيد نميدونم چه علاقه خاصي به خانمهاي بد حجاب داره وتا .... واقعاً حركاتش چندش اور و خجالت اور.
دست دادن با دخترکان زیبای اروپایی یادش بخیر...!!!!
عليرضا
واقعاً ادم شرمش ميشه ازرفتارهاي اين بنده خدا. كاراش خيلي چيپ.!!!!
مهدی
تهمت زنندگان به این سید بزرگوار روزی با بی آبرویی مواجه می شوند
به ماه محرم نزدیک می شویم ولی باز هم حرمت نگه نمی دارید
ناشناس
Switzerland
ما حرمت نگه نميداريم يا اون سيد بزرگوار!!!!!
با بی آبرویی مواجه شدن شک نکن داداش
مگه آبرویی هم براشون پیش مردم مونده؟؟
زهره وند
اولا که چون سید و روحانی هستش خودش باید عاقل باشه و تو این مراسمها شرکت نکنه ثانیا این سید خودش باید حرمت این ماه رو نگه داره و شرکت نکنه ثالثا جعفر کذاب هم فرزند امام معصوم بود و هم عموی امام معصوم و هم برادر امام معصوم ولی آخر سر بعد از امام حسن عسکری ادعای امامت کرد! پس سید بودن دلیل بر برتری نیست (ان اکرمکم عند الله اتقاکم) رابعا ایشون اسطوره سکولارسیم ایران هست از ایشون چه توقعی دارید؟
مهدی جان عزیزم میدونی تزویر چیه یا برات توضیح بدم...؟ اگر نمیدونی برو قرآن رو بخون ... سوره توبه آیه 109 رو بخون تفسیرشو بخون یه نگاهی هم به تفسیر سوره بقره آیه 90 تا 101 بنداز عزیزم...اگر بازم متوجه نشدی برو از خود خدا بخواه برات توضیح بده تزویر یعنی چی؟
جهان. از کی انتطار داری امر به معروف کنه؟ از خاتمی این سید بزرگوار فتنه گر خندان..که مملکت رو چندین ماه با افاضاتش به اشوب کشیده بود
آقای مهدی
آقا مهدی ، عزیزم. این که قابلی نداره. این "سید بزرگوار" شما در تابستان 88 به آبروی نظام جمهوری اسلامی که با خون بهترین جوانان این مملکت بدست آمده است ، با تهمت "تقلب بزرگ" چنان ضربه ای زد که خودش هم از شدت خجالت یک مدتی دیگر آفتابی نشد. یادتان رفته است که در محرم 88 دوستان این "سید بزرگوار" شما به عزاداران امام حسین (ع) حمله کردند، چادر عزاداری آنها را آتش زدند ، صف نماز جماعت ظهر روز عاشورا را سنگسار کردند؟

به اعتقاد بنده ، ریشه اصلی این مشکل را باید در جای دیگری جستجو کرد. این پدیده در اصل و ریشه اش با خود این "سید بزرگوار" شما ، امثال ایشان در فرنگ ، دوستان کودتاچی شان در داخل و حتی بزرگ این طایفه حضرت امپراطور ماهان کبیر ، ارتباط ماهوی ندارد. خود این موجودات که عددی نیستند تا مایه و سرچشمه چنین انحرافاتی فرهنگی باشند. منبع اصلی این نمودهای انحراف و گمراهی ، روسوبات ذهنیتی و فرهنگ ارتجاعی می باشند که متاسفانه بواسطه طولانی بودن استضعاف ناشی از سلطنت و پادشاهی در ایران، هنوز تا حدود زیادی در طرز فکر ما، ذهنیت حاکم در جامعه ما و در نتیجه در رژیم روابط اجتماعی ما، بطور تقریبا دستخورده ای باقی مانده اند. یکی از علل دشواری عبور از این مرحله ملقب به "بازگشت به خویش" و "باور این خود گم شده" و رسیدن به "خود من هم چیزی هستم و می توانم" که جمع آن "ما می توانیم" معروف می شود، همین روسوبات ذهنیتی ارتجاعی در افکار و باورهای گروهی ما مردم ایران است. اشرافیت ، فرنگ زدگی ، "روشنفکر مابی" (روشنفکری بازی) علایم ، نشانه ها و خصایص بارز و روشنی دال بر ادامه جاماندگی تاریخی ما از غافله فرهنگ های زنده و پیشرو جهان است. این "سید بزرگوار" شما و همه آن "روشنفکران" نه فقط شمال شهر نشین ، بهترین گواهی و دلیل بنده برای ادامه حیات و حضور ارتجاع شاهنشاهی در اجتماع ما و تا حدودی نسل فعلی است. این آدم هایی که شما در این عکس ها می بینید و امثال اینها را که در "متوسط و بالای شهر" مشاهده می کنید نماد ها ، علایم و نشانه های بقا و حیاط ارتجاع سلطنت در نظام روابط اجتماعی می باشند. نشانه های عقب ماندگی ذهنی و فکری و فرهنگی اند. تابلوی اتوبانی هستند که می خواهند ما را خیلی راحت به "پالانی" و "قوجر" عودت بدهند. چیزی که نسل امثال حقیر خیلی سعی کردند ، تلاش و کوشش زیادی هم کردند و حتی هزاران هزار شهید و جانباز و مفقود و ... تقدیم کردند تا آنرا با استفاده از مسیر اسلام تغییر بدهد. سلطنت را نمی شود با پادشاهی از بین برد. نمی شود با لیبرالیسم از بین برد. لیبرالیسم حداقل در "غرب" ، هنوز هم در "حکومت استبدای ثروت" - بخوانید سرمایه داری- در جا می زند. امثال حقیر سی و چند سال پیش از امامشان شنیدند که راه حل رهایی از سلطنت اشراف و پادشاه نه پادشاهی جدید است و نه لیبرالیسم ، بلکه اسلام ناب محمدی (ص) است.
فاطمه
خود حضرت زهرا (س) جوابتو بده واگذارت میکنم به خانوم زهرا (س) که اینطوری از محرم پسرش مایه میذاری ... وقتی خاتمی رو میبینم یاد ابن زیاد می افتم. اگه حرمت به سید بودنه که ابولهب هم عموی پیامبر(ص) بود و جعفر کذاب عموی امام زمان (عج) و از صلب امام هادی (ع).
خدا لعنتش کرد.
Iran, Islamic Republic of
تو همدوره ابن زيادي
شما اصلا فلسفه محرم را میدانی؟ عاشورا اتفاق افتاد برای برپا نگه داشتن اصول اسلامی از جمله حجاب آنوقت آقای خاتمی به عنوان یک روحانی با حضور در برابر بی حجابی و با آن لبخند کذایی فاتحه محرم و حجاب را خوانده بنابر این مغلطه نکنید یوم الحساب نزدیک است.
Iran, Islamic Republic of
بهتر از رقصیدن دخترها جلوی احمدی نژاده
ما که از احمدی نژاد حمایت نکردیم. به او هم تذکر دادیم ولی اولا باب این کار را خاتمی باز کرد و قبحش را ریخت. در ثانی در زمان ریاست جمهوری خاتمی جلوی او ، با لباسی باز که حتی کمر و شکم شان هم بیرون بود رقصیدند و ایشان در دفاع گفت اشکالی ندارد !!!
و اینکه یک عمل صالح از سید اجر بیشتری نزد خدا دارد و یک عمل قبیح هم عذاب سنگین تری دارد
اون عکس معروفش با ان زن خارجی که در حال دست دادن است یادتون رفته؟!
حالا می خواید نهی از منکر کند؟!
حسین
راستی از آیت الله جنتی چه خبر
اگر چنین مراسمی در زمان دولت احمدی نژاد اتفاق میافتاد تا حالا آیت الله جنتی چند بار تذکر داده بود؟!
Iran, Islamic Republic of
من از اين سيد خندان متنفرم
چه همه دنيا تاييدش کنند چه ردش کنند...
اقامهدی حرمت امام زاده را اگرمتولی نگه ندارد چه اتفاقی می افتد؟
خداعلي جنتي وخاتمي ودوستداران وعاملان بي حجابي و..را لعنت كند.كه دل آقا وامام زمان عج را خون كردند
یک هموطن
تو از دل امام زمان خبر داری؟بارک الله به تو که اینقدر به آقا نزدیکی.پس احتمالا از تاثیر اون کسانی که به اسم مدیریت امام زمان هشت سال مملکت امام زمان را به هزار و یک فلاکت و بدبختی مبتلا کردند خبر داری.
هموطن برای تبرئه یکی توی سر یکی دیگه نمی زنن. حساب و کتاب هر کسی به نامه اعمال خودش بر می گرده. دل آقا هم خون میشه وقتی می بینه که سیدی از اهل حوزه حریم احکام الهی را می شکند و در حالیکه امام حسین به خاطر امر به معروف و نهی از منکر به شهادت می رسد این آقا سید ملبس به لباس پیامبر این حرمت شکنی را با سکوت و حضورش تأیید می کند. درک مسئله سخت نیست.
مغلطه نکن کار غیر اسلامی و حرام از سوی هر دولت و فردی باشد درست نیست و مورد اعتراض محبان امام حسین است و محرم دوستان است
Iran, Islamic Republic of
شما غير از مرگ ولعنت چي بلدين جماعت مثلا" مسلمون
جاداشت خاتمي كه آخوند است مجلس را ترك كند وزارت ارشاد كه مروج بي حيایي در تمام ابعاد فرهنگي است
باعث مسرت ما شد!
هر دم ازاين باغ بري مي رسد
م.قادری
بذار حالشو ببره !!! ایشون امین ناموس هستند!
Iran, Islamic Republic of
مسلمان بي ادب از كافر هم بدتره
Iran, Islamic Republic of
اگر یک بزرگ مرد در ایران باشد او سید محمد خاتمی است دست از تهمت زدن ها بردارید اگر ادعا میکنید به خدا اعتقاد دارید متاسفم براتون اسم خودتون رو گذاشتین مسلمون
عزیز تهمت یعنی نسبت دروغ به کسی بستن. سند موثق و تکرار مکرر و عینی که نسبت دروغ نمی شود.
Iran, Islamic Republic of
جناب جهان
شما کی هستید که برای ریز و درشت آدم های این مملکت تعیین تکلیف میکنید
فلانی این جا نباید بره اونجا باید بره!
شما وظیفه ی انتشار خبر رو دارید و نه تعیین تکلیف برای افراد...
این افراد گاهی اصلاح طلب و گاهی اصولگرا...
از این دشمنی ها دست بردارید و به نظام خدمت کنید و نه خیانت
Iran, Islamic Republic of
وقتی بدانیم ایشان موسیو خاتمی است مسائل پیش آمده قابل تحلیل است.
Iran, Islamic Republic of
شعبان بی مخها در اسلام برای افراد حجاب ونماز واجب شده اما اگر کسی نخواست با زور نمتوان نماز خوان یا با حجابش کرد. بدترین ضربه به دین به نام اسلام دزدی وفساد وبی عدالتی است .که مردم را از دین زده میکند.
جناب مخدار!!!
حجاب به عنوان یک فریضه واجب اجتماعی رعایتش واجبه و غیر مسلمین هم در جامعه اسلامی باید رعایت کنن
بعدشم کسی که ایمانشو از دیگران گرفته نهاز خدا با دزدی دیگران ایمانشم میره و همون بهتر که این جور افراد ایمانشون بره تا کسی روشون حساب باز نکنه.
شماها دنبال بهانه برای بی دینی هستید و شکمتونو بهانه کردید.
در طول قرنها بسیاری امدند که ادعای عدالت کردند و خود رامسلمان دانستند اما مردم روشن ضمیر بی عدالتی اونا رو به حساب اسلام نذاشتن و به بهانه گناه اونا دینشونو پس نزدن.
بهتره از لج دیگران.... نفرمایید یعنی بخاطر خطای دیگران چه اقتصادی چه اجتماعی دینتونو گردن نزنید
یکی
United States
...
روایت جدید از خودت تولید می کنی ؟
اینکه حجاب واسه زن مسلمون واجبه یه حرفه درسته ...
قرآن جدید نازل شده یا سیره و سنت رسول خدا سکولاریزه شده ما بی خبریم؟!!!
مومن
Latvia
خاک بر سر ....، خدا کنه زودتر رسوا بشه و همه بفهمن که چه آدم کثیف و وطن فروش و ضد دینی شده.از حضزت زهرا (س) خجالت بکشه که در آستانه ی محرم میره تماشای رقص و آواز و همه رو تشویق به فحشا میکنه.
Iran, Islamic Republic of
lمودب باش
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه بی خبری از همه چیز اگه خاتمی نره کی بره!
France
چرا نیروی انتظامی با اینا برخورد نمیکنه؟
Iran, Islamic Republic of
چي ميگي بابا
خود اين آقا رفته با زنان اجنبي دست داده حالا بياد بخاطر بدحجابي يك مشت ...بيرون بره؟
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
آقای خاتمی که علاقه خاصی برای دست دادن با بانوان دارند، این که چیزی نیست
ساناز
ایشون باد موافق دیده داره تحرکاتش رو شروع میکنه که کشتی به گل نشسته اصلاحات رو از لجن در بیاره! کور خونده !!
مثل اینکه هنوز خوابی برادر انتخاباتو بردند تموم شد بیدار شو اخوی
پری
خاتمی یک روحانی نما بیش نیست
چرا دادگاه روحانیت ایشان را خلع لباس نمیکند؟ چرا اجازه میدهند قبح مسائل اسلامی را یک روحانی نما ببرد؟ یاد سخنرانی امام در ابتدای انقلاب افتادم که .... روحانیون، فقها... اعلام خطر میکنم
ادب
آیا وقت آن نرسیده که منسوبین فتنه در یک دادگاه صالحه، محاکمه و قانون در مورد ایشان قضاوت کند؟
Iran, Islamic Republic of
فقط اجرای حد الهی در کنار فرهنگسازی ملی و جهانی موثر است.
محمد
Iran, Islamic Republic of
سيد بايد نماينده اسلام ناب باشد نه اسلام امريكايي به نظر نبايد براي ايشان اصطلاح مقدس سيد را بكار برد چون تنها چيزي كه در وجود ايشان ديده نميشود همين است
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای خاتمی وقتی در اسپانیا با شرکت در یک مراسم صهیونیستی با خانم های بد حجاب دست می دهد که عکس های آن موجود است . چه انتظار بیخودی دارید در عدم حضور ایشان در این مراسم .
Iran, Islamic Republic of
جهان جان
آقای خاتمی وقتی با خانوم بی حجاب از نوع یهودی دست میده رو نباید تو زحمت بندازی تا بد حجابان داخلی رو ارشاد کنه!
اکبر
با سلام
من هرچی تو ایسنا گشتم به جز یه عکس چیزی ندیدم . لطفا بعضی چیزها رو زیاده از حد بزرگش نکنین!!! لطفا
تقوا
برای امثال شما واقعا متاسفم .افرادی کوته فکر ،^سطحی نگر وکنج اندیش که حاضرید تمام ارزشهای واقعی دینی وانسانی را فدای توهمات خود که متاسفانه نام اسلام هم بران گذاشته اید کنید.
زارعان
درود خدا وپیامبر بر خاتمی که قلب مردم ایران است .