کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وقتی رادیو نمایش، نمایشگاه خاتمی می‌شود!/ کشف حجاب در تالار دولتی

13 آبان 1392 ساعت 21:13

رادیو نمایش در برنامه عصر امروز خود خبر مربوط به سید محمد خاتمی را بطور ویژه و گسترده پوشش داد.


به گزارش خبرنگار جهان، آقای خاتمی دیشب (یکشنبه شب) به همراه معاون هنری وزارت ارشاد برای تماشای تئاتر به تالار حافظ رفته بود. حضور وی در یک تالار آنچنان رادیو رسانه ملی را ذوق زده کرده که بخش زیادی از زمان پخش برنامه و اخبار امروز (دوشنبه) خود را صرف توصیف آن خبر کرده بود.

رویکرد جدید رادیو در حالی است که حتی رسانه هایی چون بی بی سی (که معمولا اخبار خاتمی را منتشر می کند) نیز این خبر را فاقد ارزش خبری برای انتشار دیدند و منتشر نکردند. حتی رسانه های داخلی حامی خاتمی نیز یا این خبر را منتشر کردند و یا بصورت محدود پوشش دادند.

گویا مسئولان محترم رادیو نمایش سوابق حجت الاسلام سید محمد خاتمی را در فتنه 88، تهمت و ظلم به نظام، آشوب آفرینی ها و تحرکات دشمن شادکن وی و همچنین توبه نکردن و عذرخواهی نکردن ایشان از آن اقدامات خون‌بار را فراموش کرده اند.

نکته دیگر درباره دو تئاتری که حجت الاسلام خاتمی به تماشای آن نشسته اند، کشف حجاب برخی افراد در این مراسم بوده است. مطابق تصاویری که خبرگزاری دولتی ایسنا منتشر کرده و جهان نیوز بخاطر رعایت اخلاق اسلامی از بازنشر آن معذور است، برخی افراد همزمان با حضور آقای خاتمی با حجابی اسف‌بار دیده می شوند. طبیعی است که مقصر این حرمت شکنی آقای خاتمی نیست (بلکه مسئولان تازه کار وزارت فخیمه ارشاد باید پاسخگو باشند) اما از وی به عنوان یک روحانی انتظار می رود که با در نظر گرفتن اعتقادات و عرف مردم، در مجالس و محافلی اینچنینی که حکم صریح اسلام نقض می شود، حضور نیابند و یا در صورت حضور "امر به معروف و نهی از منکر" کنند.


کد مطلب: 323524

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/323524/وقتی-رادیو-نمایش-نمایشگاه-خاتمی-می-شود-کشف-حجاب-تالار-دولتی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com