جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

شناسایی ۴ هزار شهید روحانی در کشور

شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب: 323055
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در تبریز همگامی با ولی فقیه را به عنوان محور و جلودار نظام و زمان شناسی روحانیت بیان کرد و گفت: در حال حاضر چهار هزار روحانی شهید در کشور شناسایی شده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سعیدی ظهرامروز در کنگره شهدای روحانی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه تاریخ این حقیقت را در فراروی ما قرار داده که در غیبت کبری، روحانیت شیعه پرچمدار گفتمان دینی و احیاگر نرم افزار بعثت و نگهبان میراث گرانقدر نبوی و علوی است، اظهار کرد: امروز علما و روحانیان آینه‌ای تمام‌نما در پاسداری از مرزها، مغزها و حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) هستند.

حجت‌الاسلام سعیدی سه وظیفه رهبران الهی در دوران غیبت کبری را که بر دوش روحانیون سنگینی می کند، معرفی شریعت اسلامی، عملیاتی‌سازی این نسخه و پاسداری از شجره طیبه برشمرد و افزود: روحانیت دیده‌بان جامعه بوده و روحانیونی موفق هستند که جلوتر از زمان خود را ببینند.

شناسایی شهدای روحانی همچنان ادامه دارد

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد: پیشتازی قراردادی نیست و الزاماتی دارد، اگر روحانیت به الزامات پیشتازی توجه نکند، نمی‌تواند نقش و رسالت خود را به خوبی انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فعالیت‌های نمایندگی ولی فقیه در سپاه برای پاسداشت مقام روحانیان شهید، خاطرنشان کرد: شناسایی شهدای روحانی هنوز ادامه دارد، تاکنون توانسته‌ایم بیش از ۴ هزار شهید این قشر را شناسایی کنیم.

نفوذ معنوی ایران سبب شده آمریکا پای میز مذاکره بیاید

وی با بیان اینکه مسئله ما با آمریکا تنها مذاکره نیست افزود: نفوذ معنوی ما در دنیا سبب شده که آمریکا با ما در میز مذاکره حاضر شود و اگر مقاومت ما در مقابل استکبار جهانی کاهش یابد، قاعده تغییر می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *