پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۳
۱۴

لندن،تروریست‌ها و ایران‌را باهم محکوم‌کرد!

سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب: 322231
معاون وزارت خارجه انگلیس با صدور بیانیه‌ای دو پهلو کشتار نیروهای مرزبانی ایران و اعدام ۱۶ تن از اشرار را، با هم محکوم کرده است.
لندن،تروریست‌ها و ایران‌را باهم محکوم‌کرد!
به گزارش جهان به نقل از فارس، وزارت خارجه انگلیس در واکنش به حادثه «سراوان»، با صدور بیانیه‌ای دو پهلو، اقدام اشرار در کشتار مرزبان‌های ایرانی و اعدام اعضای گروهک‌های تروریستی را در کنار هم محکوم کرد.

«هوگ رابرتسون» معاون وزیر خارجه انگلیس در بیانیه‌ای تحت عنوان «محکومیت کشتار نیروهای ایرانی و اعدام‌های تلافی جویانه»، مدعی شده است ایران در پاسخ به حمله به نیروهای خود، «زندانیانی که محکومیت‌هایی غیرمرتبط با این حادثه داشته‌اند» را اعدام کرده است.

سه روز قبل در حمله گروهی از اشرار، ۱۴ نیروی مرزبانی ایران در سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند. گروهک تروریستی موسوم به «جیش العدل» مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.

رابرتسون در بیانیه خود آورده است: فکر من با خانواده‌های ۱۴ مرزبان ایرانی است که روز ۲۵ اکتبر در منطقه سیستان و بلوچستان کشته شدند. انگلیس از چنین حوادثی متأثر شده و امیدوار است عاملان آن محاکمه شوند.

وی می‌افزاید: همچنین مایه تأسف است که ایران یک روز بعد، ۱۶ زندانی محکوم به مجازات‌های غیرمرتبط با این کشتار را اعدام کرد. من به ایران توصیه می‌کنم در مجازات مرگ وقفه‌ای ایجاد کند و از برخورداری تمام افراد از محاکمه عادلانه اطمینان حاصل کند.

این در حالی است که دادگستری سیستان و بلوچستان تأکید کرده است که تمام اعدام‌شدگان از اعضای گروه‌های معاند و باندهای قاچاق مواد مخدر بوده و احکام آن‌ها از مدت‌ها قبل قطعی بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آري ايران بايد در مجازات مرگ اشرار و متجاوزين به حقوق مردم وقفه ايجاد كند ولي ايشان و هم دستانشان به بهانه مبارزه با تروريسم مردم بي گناه را در سراسر دنيا قتل عام كنند . عجب منطق مستدل و محكمي!!!
Iran, Islamic Republic of
باید قاچاقچیان و تروریست‌های محترم رو اعدام نکنیم و اونها رو به همراه مواد مخدرشون ارسال کنیم برای انگلستان تا ببینیم چطور باهاشون برخورد میکنن.
حسین
Netherlands
برادری مرتبا می نویسد "" روحانی مچکریم""
این بار خواستم زحمت ایشان را کم کنم.
موید باشید
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر انگلیس
اگر من جای قوه قضائیه بودم تعداد دیگری از معاندان و اشرار را اعدام میکردم تا عملا به انگلیس گفته باشم به شما مربوط نیست
احمقها خودشان مسلح میکنند خودشان هم محکوم میکنند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اعدام عده ای در برابر کشتار وقیحانه تروریست ها اقدام منفعلانه مسئولان بود چرا که اگر آنها اعدامی بودند طبق قوانین اسلامی است و ربطی به جنایت های بقیه هرچند دوستان این ها ندارد این رفتار های نادرست موجب وهن قوانین اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است
نظر شما از یه بابت درسته از یه بابتهای دیگه اشتباه.... واینکه اعدام کردشان اهم بر موضوع و سخن شماست....
ایرانی
هنوز سفارت خانه باز نشده ... روباه مکار داره دخالت میکنه.... به نظرم میاد وزارت امور خارجه و کمیسیون امنیت ملی به اظهار و نظر این مردک باید واکنش نشون بدن تا بدانند اگر بخواهند در امور داخلی کشورمان دخالت کنند روابطی بر قرار نخواهد شد واجازه دخالتهای دیگر را به آنها نخواهیم داد....مرگ بر انگلیس
France
متاسفانه این منطق هشل هفت که اعدام جیزه و باید با همه یکسان برخورد کرد! (چه قالپاق دزد و چه جانی ای که یه لشگر ادم کشته) در بین برخی مردم ما هم هست و از این روست که این اراذل بین المللی این منطق احمقانه رو طرح می کنن تا اونها رو به جون نظام اسلامی بندازن. به نظرم قوه قضاییه باید ضمن محکومیت اراجیف انگلیس زمینه محاکمه قاطعانه و اعدام سریع جانیان رو فراهم کنه و اجازه سوءاستفاده نده.
انگلیس خیلی غلط کرده است با آن بچه نامشروع و لوسش اسرائیل غاصب
سهیل
Iran, Islamic Republic of
این روباه مکار هیچ وقت ادم نمیشه.
ان شاالله سر عزیزان خودشون بیاد تا بفهمن کیو باید محکوم کنن مرگ و ننگ بر دولت انگلیس
Iran, Islamic Republic of
ماهم قضاوتهای روبهانه انگلیس را محکوم میکنیم.
از دیدگاه بریتانیا ایران آن 16 نفر را نباید اعدام می کرد به آنها اجازه می داد دمار از روزگار مردم در بیارند و چند نفر رو بکشن بعد دولت انگلیس اگه وقت کرد محکوم کنه !!!!