چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

دردسر جديد تعيين حقوق مديران بانک‌ها

يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۰۳
کد مطلب: 321800
بر اساس بررسي هاي يک نهاد نظارتي مصوبه همسان سازي حقوق به علت مغايرت با ماده ۷۲ قانون مديريت خدمات کشوري و ماده ۵۰ قانون برنامه پنج‌ساله پنجم، بايد لغو شود.
به گزارش جهان، روزنامه خراسان در ستون ویژه های خود نوشت:

کشف هاي جالب درباره هزينه کردن بودجه حوادث غيرمترقبه

بر اساس بررسي هاي کارشناسان يک نهاد نظارتي که اخيرا براي برخي مسئولان اجرايي ارسال شده، علي رغم آنکه بر اساس بند "ش" ماده ۲۲۴ قانون برنامه پنجم توسعه، دولت مجاز است تنخواه مربوط به پيشگيري، مقابله و جبران خسارتهاي ناشي از حوادث غيرمترقبه و مديريت خشکسالي را در موارد مجاز هزينه کند، اما در سا ل هاي گذشته اين بودجه در محل هايي که هيچ تناسبي با اين موضوع ندارد مانند احداث اردوگاه هزينه شده است.

دردسرهاي جديد تعيين حقوق مديران بانک ها

پس از آنکه هيئت دولت دهم در ارديبهشت ماه امسال مصوبه اي را به چند وزارتخانه ابلاغ کرد که بر اساس آن اقدامات مختلفي براي همسان سازي حقوق و مزاياي مديران عامل و اعضاي هيئت مديره بانک هاي دولتي انجام مي گرفت و دولت يازدهم نيز مديران بيمه ايران را مشمول اين مصوبه کرد، بر اساس بررسي هاي يک نهاد نظارتي اين مصوبه به علت مغايرت با ماده ۷۲ قانون مديريت خدمات کشوري و ماده ۵۰ قانون برنامه پنج‌ساله پنجم، بايد لغو شود.

لغو مصوبه دولت دهم درباره فولاد مبارکه

علي رغم آنکه دولت دهم در يکي از آخرين تصميمات خود در مردادماه سال جاري تصويب کرد که طرح گندله سازي ۴/ ۲ ميليون تني سنگ آهن سنگان براساس قيمت کارشناسي به شرکت فولاد مبارکه واگذار و وجوه حاصل از واگذاري هاي ياد شده به حساب خزانه داري کل کشور واريز شود، گفته مي شود بر اساس نامه يک مسئول ارشد اجرايي به وزراي اقتصادي، اين مصوبه دولت دهم به استناد اصل ۱۳۸ قانون اساسي باطل شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *