دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

درگیری دو گروهک تکفیری سوریه با یکدیگر!

ارتش آزاد سوریه و گروهک داعش به جان هم افتادند!
يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۳:۴۴
کد مطلب: 321775
منابع امنیتی سوریه گزارش دادند که درگیری میان ارتش آزاد سوریه و گروهک تروریستی "داعش" در شمال شهر حلب، ساعتی پیش از سر گرفته شد.
به گزارش جهان، شبکه المیادین خبر داد: درگیری میان ارتش آزاد سوریه و گروهک تروریستی "دولت اسلامی عراق و شام" موسوم به "داعش" در شمال شهر حلب بار دیگر از سر گرفته شد.

این در حالی است که کُردهای مسلح سوری امروز بر منطقه "الیعربیه"، واقع در مرزهای عراق و سوریه مسلط شدند.

منابع خبری از سیطره تروریست های گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام(داعش) بر شهر اتارب خبر دادند.

یک منبع نزدیک به گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شام(داعش) در گفتگو با پایگاه خبری آسیا، از سیطره این گروه بر شهر اتارب خبر داده است.

برخی رسانه ها و پایگاه های اینترنتی از تصمیم این گروه تروریستی برای اشغال شهر اتارب خبر داده بودند، اما این منبع نزدیک به داعش، این خبر را تکذیب کرد.

این منبع همچنین اظهارات یکی از فرماندهان گروه مسلح موسوم به ارتش آزاد را که از آماده باش و بسته شدن تمام راه های منتهی به شهر اتراب برای دفع هرگونه تلاش تروریست های داعش برای حمله به شهر سخن گفته بود، به تمسخر گرفت.

این منبع نزدیک به داعش ادعا کرد داعش قصد اشغال شهر اتراب را ندارد، چرا که این شهر از چند ماه پیش تحت سیطره داعش قرار دارد و این گروه مقرها، مراکز شرعی ، انبارها و افراد زیادی دارد و چگونه وارد شهر شود در حالی که در آن حضور دارد.

وی افزود افراد مسلح داعش عملا در داخل شهر اتراب حضور دارند، اما هدف داعش، پاکسازی شهر از وجود گردان های الصحوه است که با الجربا و ادریس با هدف جاسوسی از مجاهدان(تروریست های تکفیری داعش) همکاری می کنند.

این منبع گفت داعش همچنین قصد دارد تمام مظاهر کفر و بی دینی در شهر را نابود کند و قبلا برای برچیدن این صحنه ها هشدار داده بود، در غیر این صورت خود به نابودی آن به شیوه مخصوص خود عمل خواهد کرد.

این منبع نزدیک به گروه تروریستی داعش با به تمسخر کشیدن اظهارات فرماندهان گروه های موسوم به الصحوه مبنی بر تصمیم داعش برای حمله به شهر اتارب اعلام کرد تمام تلاش های گروه عاصفه الشمال(وابسته به ارتش آزاد) برای مقابله با نفوذ داعش به شکست انجامیده و این گروه متلاشی شده است.

این منبع نزدیک به تروریست های تکفیری همچنین تصویری را در اختیار این رسانه عرب قرار دارد که به زعم وی وجود مرکز شرعی وابسته به داعش در شهر اتارب را اثبات می کند.

این منبع همچنین در ادامه اظهارات خود که نشان دهنده تشدید درگیری ها و اختلافات میان گروه های مسلح در سوریه است، گفته است به خاطر شرایط امنیتی تصاویری از مقرهای نظامی داعش در داخل شهر اتارب را منتشر می کرده است تا مهر باطلی بر ادعاهای فرماندهان ارتش آزاد مبنی بر برنامه ریزی داعش برای حمله به اتارب زده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *