سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۸
۳

با جمع‌آوری بیلبورد نمی‌توانند شعار"مرگ بر آمریکا" را به فراموشی بسپارند

شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۷
کد مطلب: 321759
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه با برداشتن بیلبورد شعار مرگ بر آمریکا فراموش نخواهد شد، گفت: مردم با قوت و قدرت شعار مرگ بر آمریکا را سر خواهند داد.
با جمع‌آوری بیلبورد نمی‌توانند شعار"مرگ بر آمریکا" را به فراموشی بسپارند
به گزارش جهان، مجتبی شاکری عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به جمع‌آوری بیلبوردهای ضدآمریکایی در خیابان تهران و برخی حواشی مطرح شده درباره آن، گفت: فکر می‌کنم انقلاب اسلامی ما با رودررویی با شیطان بزرگ شناخته می‌شود و در جهان انقلاب را به همین نام می‌شناسند. ضمن اینکه تا به امروز از فهرست جنایات و سرکشی‌های آمریکا چیزی کم نشده است.

وی گفت: شعار مرگ بر آمریکا همواره از سوی مردم سرداده می‌شود. ما در نماز جمعه تهران دیدیم که مردم چگونه شعار مرگ بر آمریکا را سر دادند، بنابراین این شعار هیچگاه کاهش پیدا نخواهد کرد.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: بنده از اینکه این بیلبوردها را چه کسی نصب کرده مطلع نیستم، اما جمله‌ای که بر روی این بیلبورد نوشته شده بود، گفته به حق مردم ایران است. از این رو باید بدانیم با برداشتن این بیلبورد شعار مرگ بر آمریکا تضعیف نمی‌شود.

شاکری با بیان اینکه افرادی که گمان می‌کنند با برداشتن این بیلبورد می‌توانند شعار مرگ بر آمریکا را تضعیف کنند سخت در اشتباه هستند، افزود: اگر می‌خواهیم دست برتری در مذاکرات داشته باشیم، باید اصول و خط قرمز خود را رعایت کنیم. اصول و خط قرمز ما شعار انقلابی "مرگ بر آمریکا" است. معتقدم شعار مرگ بر آمریکا می‌تواند به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کمک کند. این شعار نشان می‌دهد که مردم ما همچنان پای اصول و اعتقادات خود ایستاده‌اند و همچنان از آمریکا نفرت دارند.

وی تاکید کرد: ما اهانت‌های اوباما و نتانیاهو را فراموش نکرده‌ایم. رئیس‌جمهور آمریکا گفته است گزینه‌های مختلفی روی میز است. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز گفته مساله ما فقط موضوع هسته‌ای نیست، بلکه دانشمندان هسته‌ای را مدنظر قرار داده‌ایم. این موارد نشان می‌دهد که ما نمی‌توانیم جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی را فراموش کنیم و با برداشتن بیلبوردها جنایات آمریکا فراموش نمی‌شود.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: معتقدم مردم ایران با قوت و قدرت شعار مرگ بر آمریکا را سر خواهند داد و هیچگاه از اصول انقلابی خود کوتاه نخواهند آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این سایت متحجر عقب مانده بهتر است تعطیل شود
سعید
Finland
اون از لغو همایش ضد صهیونیستی
اینم از جمع آوری بیبورد...
خدا کنه بدیش پیش نیاد!
Iran, Islamic Republic of
با بیلبورد گذاشتن چی ؟