جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

خبرنگاران باز هم پشت در بسته وزارت ورزش

دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 320631
نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با سرپرست وزارت ورزش و جوانان در حالی برگزار شد که خبرنگاران اجازه حضور در این برنامه را پیدا نکردند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، نشست اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با سرپرست وزارت ورزش و جوانان در شرایطی صبح امروز در این وزارتخانه برگزار شد که مسئولان حراست مانع از حضور خبرنگاران جهت پوشش خبری این برنامه شدند.

این در حالی است که نشست‌های هیئت اجرایی همواره هفته‌ای یک بار در محل کمیته ملی المپیک برگزار می‌شود و خبرنگاران منعی برای حضور در این برنامه ندارند.

خبرنگاران درشرایطی اجازه حضور در این نشست را پیدا نکردند که نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش در مصاحبه‌ای تاکید کرده بود خبرنگاران دیگر پشت درهای وزارت ورزش و جوانان باقی نخواهند ماند و هیچ منعی برای حضور آنان نیز در این وزارتخانه و برنامه‌های مرتبط با آن وجود ندارد.

در شرایطی که حدود ۲ ماه از سرپرستی سیدرضا صالحی امیری در وزارت ورزش و جوانان سپری می‌‌شود که تاکنون چند برنامه بدون حضور خبرنگاران برگزار شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *