جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

افتتاح نخستین مسجد کم‌هزینه کشور

شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب: 320356
مدیر کانون خورشید از آغاز ساخت مساجد کم‌هزینه با عنوان مساجد الغدیر از ایام دهه ولایت خبر داد.
به گزارش جهان،‌ حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین مشکوری امروز در گفت‌وگو با فارس به تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته توسط این کانون برای هرچه باشکوهتر برگزار کردن مراسم عید غدیر خم پرداخت و اظهار داشت: یکی از عرصه‌هایی که این کانون در خصوص گسترش و ترویج معارف غدیر در آن وارد شده بحث رسانه و تلویزیون بود که با توجه به اثرگذاری و گستره تبلیغی آن برنامه‌ریزی دقیقی نیز نسبت به آن انجام شده است.

وی ادامه داد: در نخستین گام این کانون اقدام به تولید ۶ کلیپ تصویری دو دقیقه‌ای با مضامین غدیر و ولایت و امامت کرد که با هماهنگی شورای عالی معارف سیما پس از بازبینی پنج کلیپ تایید و از فردا از شبکه‌های مختلف سیما پخش خواهد شد.

مدیر کانون خورشید در ادامه از اهتمام این کانون برای ساخت ۱۱۰ مسجد کم‌هزینه با عنوان مساجد الغدیر در کشور خبر داد و گفت: سعی کردیم ساخت این مساجد را از مناطق محروم کشور آغاز کنیم و در این راستا نخستین مسجد الغدیر در ایام دهه ولایت در روستای فرهوک بشاگرد افتتاح خواهد شد و در ادامه نیز به مرور این ۱۱۰ مسجد در نقاط مختلف کشور احداث خواهند شد تا گوشه‌ای از دغدغه رهبر انقلاب اسلامی در خصوص کمبود مسجد در کشور رفع شود.

مشکوری با اشاره به انتشار کتاب خط روشن به تشریح موضوع این کتاب پرداخت و ابراز داشت: در این کتاب فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص غدیر جمع‌آوری شده که مراسم رونمایی از آن و همچنین سایت کانون خورشید به نشانی www.kanoonkhorshid.ir در روز دوشنبه در خبرگزاری ایکنا تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: انتشار مجله قنوت خورشید ۲ توسط کانون خورشید برنامه دیگری است که کار اجرایی آن تمام شده و در سالروز ولادت امام هادی علیه‌السلام بر روی وب سایت این کانون قرار خواهد گرفت و در صورت رفع برخی مشکلات، نسبت به انتشار آن نیز اقدام خواهد شد.

مدیر کانون خورشید همچنین از توزیع ۳۰ هزار بروشور تخصصی با موضوع تبیین اقامه نماز جماعت روز غدیر به ائمه جمعه و جماعات سراسر کشور خبر داد و ابراز داشت: برای اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون در ایام عید غدیر خم برنامه‌ای ۲۰ دقیقه‌ای با همکاری رادیو معارف تولید شده که از این رادیو به صورت سراسری پخش خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *