جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

انتقاد جالب ملی‌پوش جودو از میراسماعیلی

وقتی میراسماعیلی مشاور باشد وضعیت کاتا همین می‌شود/ او گفت چرا از کانال من اقدام نکردید؟
شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب: 320334
کاتاروی تیم ملی جودو گفت: آرش میراسماعیلی گفت اگر از کانال من اقدام می‌کردید تیم را به رقابت‌های جهانی می‌فرستادم اما چون این کار صورت نگرفت کمکی نکردم.
به گزارش جهان، محمدرضا صحرایی در گفت و گو با تسنیم درباره اینکه اعلام کرده استعفای مربیان تیم ملی کماکان به قوت خود باقی است اظهار داشت: در دوره قبلی رقابت های جهانی که به میزبانی ایتالیا برگزار شد تیم کاتای ایران غایب بود و در آن برهه پس از عدم اعزام ملی پوشان میراسماعیلی به ما گفت اگر از کانال من حرکت می کردید قطعا تیم را به این رقابت ها می فرستادم اما چون این کار صورت نگرفت کمکی نکردم. معنی این حرف چیست؟!
 
وی ادامه داد: مگر هدف نفرات ملی پوش به غیر از افتخارآفرینی برای کشور بود؟ نایب رئیس فدراسیون پس از عدم اعزام به رقابت های جهانی ژاپن هم در رادیو گفت که کاتاروها در اقلیت هستند و ما را با کاتاروهای رشته های دیگر مقایسه کرد. اگر تعداد کاتاروهای جودو کم است باز هم این موضوع به کم کاری مسئولان بر می گردد. در کنار این موضوع تاکنون کاتاروها به چه سفری رفتند و دست خالی برگشتند؟
 
ملی پوش تیم کاتای جودو خاطرنشان کرد: جالب است که مدیر تیم های ملی پس از استعفای ما در رادیو گفت اینها اصلا حکمی نداشتند و یا اینکه حکمشان لغو شده است. من هنوز حکم مربیگری تخصصی را دارم و این حکم به هیچ وجه نه به صورت شفاهی و نه به صورت کتبی لغو نشده است. میقانی از ما خواست مصاحبه نکنیم اما حالا که رئیس و نائب رئیس فدراسیون اینگونه صحبت می کنند باید از خودمان دفاع کنیم.
 
صحرایی عنوان کرد: بعد از موفقیت بچه ها در رقابت های آسیایی سنگاپور رئیس فدراسیون همان جا قول داد تیم را به مسابقات جهانی ژاپن اعزام کند. آیا رستگار در آن زمان نمی دانست برای کاتا ردیف بودجه مشخص نشده است؟ آیا فدراسیون های قبلی با این مشکل روبرو نبودند؟ آنها چطور تامین اعتبار می کردند؟ برای این مسابقات پنج ماه تمرین کردیم و سرانجام هم تیم نرفت.
 
مربی تخصصی تیم ملی کاتا گفت: حتی زمانی که اعلام کردند توانایی اعزام تیم را ندارد به مسئولان فدراسیون گفتیم حداقل در یک فرم دو ملی پوش را به ژاپن اعزام کنند تا جای ایران در این رقابت ها خالی نباشد اما متاسفانه حتی دو نفر را اعزام نکردند. انتخاب دو نفر اعزامی را هم برعهده فدراسیون گذاشتیم تا حرف و حدیثی پیش نیاید اما بازهم کاری نکردند. این تیم نایب قهرمانی جهان را در کارنامه اش دارد و حالا به این روز افتاده است.
 
صحرایی افزود: وقتی شش روز قبل اعزام به ژاپن برای گرفتن ویزا اقدام می کنند چه معنی ای دارد؟ جز این است که فدراسیون تنها به دنبال رفع تکلیف است؟ نمی توانیم بگوییم رستگار به تنهایی تصمیم می گیرد و حتما یک یا دو مشاور در تصمیم گیری هایش دخیل هستند. سال گذشته که مسئولان فدراسیون ایتالیا ما را دعوت کردند و حاضر بودند هزینه هایمان را هم بدهند چرا تیم را اعزام نکردند؟ وقتی مشاورانی مانند میراسماعیلی با آن طرز فکر نسبت به کاتا در فدراسیون حضور دارند بهتر از این هم نمی شود.
 
کاتاروی کشورمان گفت: میراسماعیلی در فدراسیون برش دارد و وقتی طرز فکرش این است که کاتا در اقلیت و کم اهمیت است چه توقعی می توان داشت؟ اگر 10 درصد از رسیدگی به بچه های مبارزه را به کاتا داشته باشند می توانیم بیشتر از این مدال بگیریم اما متاسفانه این کار صورت نمی گیرد و تنها از بخش مبارزه حمایت می شود. در کل سالی دو مبارزه آسیایی و جهانی داریم که همیشه برای حضور در آنها باید این همه دردسر بکشیم. در دو سال گذشته این موضوع تشدید شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *