شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

کشتی جنگی‌آمریکا در سواحل‌هند توقیف شد

يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۶
کد مطلب: 319303
گارد ساحلی هند اعلام کرد که یک فروند کشتی جنگی متعلق به یک شرکت امنیتی آمریکا را به همراه ۳۵ خدمه آن به علت عدم ارائه اسناد و مجوزهای قانونی حمل سلاح و مهمات را در آب های هند توقیف کرده است.
به گزارش جهان، خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز نوشت: فرمانده گارد ساحلی هند تاکید کرد، این کشتی جنگی آمریکایی روز جمعه به همراه 10 خدمه و 25 نیروی امنیتی آن توقیف شده تا اسناد و مدارک مربوط به حمل سلاح را ارائه دهند.
 
وی تصریح کرد، خدمه و نیروهای امنیتی این کشتی جنگی از کشورهای انگلیس، استونی، هند و اوکراین بوده اند.بسیاری از کشتی های تجاری برای در امان ماندن از خطر دزدان دریایی با گاردهای مسلح از طریق آب های هند عبور و مرور می کنند.
 
این مقام هندی افزود، هنوز منتظر ارائه اسناد و مجوزهای قانونی هستیم. باید ببینیم این اسناد و مدارک تاچه حد معتبر هستند و آیا این کشتی مجوز لازم برای ورود به آب های هند و حمل سلاح را داشته است یا نه.
 
حملات دزدان دریایی هر سال میلیاردها دلار هزینه بر صنعت حمل و نقل دریایی وارد می کند این رقم در سال 2012 میلادی به بیش از 7/5 تا 1/6 میلیارد دلار رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *