سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

فیروزی گزینه نهایی استانداری‌ کردستان

شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب: 319080
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان کردستان تاکنون تنها حسین فیروزی را به عنوان گزینه نهایی سمت استانداری این استان معرفی کرده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محسن بیگلری بعد ظهر امروز در جمع نمایندگان رسانه‌های گروهی کردستان در سقز، با بیان اینکه مجمع نمایندگان کردستان تاکنون تنها حسین فیروزی را به عنوان گزینه نهایی سمت استانداری این استان معرفی کرده است اظهار کرد: هر 6 نماینده استان این درخواست را امضا کرده‌اند.
 
وی با اشاره به اینکه کردستان تنها استانی است که نمایندگان آن در انتخاب یک گزینه برای تصدی این سمت متفق‌القول هستند، بیان کرد: دو ماه است برای معرفی فیروزی هزینه می‌پردازیم.
 
نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هدف ما شکستن تابوی استفاده از مدیران کرد اهل سنت در سمت‌های کلیدی استان است و ر این راستا با جدیت این قضیه را پیگیری می‌کنیم.
 
بیگلری افزود: اگر فیروزی به عنوان استاندار معرفی شود گزینه ایده‌آل ما خواهد بود و در غیر این صورت باید به فکر انتخاب شخصی باشیم که بهترین عملکرد را داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه استاندار کنونی گزینه مطرح از سوی هیچ یک از نمایندگان مردم کردستان در مجلس نیست، بیان داشت: مردم کردستان به دنبال تغییر وضعیت هستند.
 
نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در مورد معیارهای نمایندگان مردم کردستان برای معرفی فیروزی گفت: فیروزی در مسئولیت‌های قبلی خود در قالب فرماندار شهرستان‌های سقز و کامیاران عملکرد مناسبی داشته است.
 
بیگلری مقبولیت نزد دولت و سلامت کاری فیروزی را از دیگر مولفه‌های معرفی وی از سوی مجمع نمایندگان است عنوان کرد.
 
وی در ادامه با گلایه از عدم تحقق وعده‌های رئیس جمهور در مورد استفاده از مدیران کرد اهل سنت اظهار کرد: روحانی در فرودگاه سنندج و در قالب بیانیه‌ای قول استفاده از مدیران اهل سنت را داد که این قضیه عملی نشد.
 
نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در پایان با ابراز تاسف از اینکه رئیس جمهور به وعده خود مبنی بر استفاده از مدیران اهل سنت در سمت‌های وزیر و معاون وزیر عمل نکرد، بیان داشت: البته من از ابتدا می‌دانستم این وعده عملی نخواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *