دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۱

"نظرسنجی درمورد رابطه گل به خودی است"

شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۵:۰۸
کد مطلب: 318887
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اینکه ما بخواهیم از مردم کشور درباره رابطه با آمریکا نظرسنجی کنیم فرصت دادن به رقیب و گل به خودی است.
به گزارش جهان، قاسم جعفری در گفت وگو با تسنیم اظهارکرد: انجام این نظر سنجی در شرایط فعلی به مانند این است که به طرف مقابل بگوییم ما تسلیم هستیم.
 
رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی تصریح: در شرایطی که در کشورآمریکا بانک های مخالف شکل گرفته و طرف مقابل ما با مخالف نشان دادن مردم و گروه های مختلف در حال فضاسازی روانی برای گرفتن امتیاز بیشترهستند چه ضرورتی دارد که ما خود را راضی و خوشحال از این رابطه نشان دهیم.
 
جعفری افزود: بر فرض که دراین نظرسنجی مردم 100درصد به ارتباط با آمریکا رای مثبت دهند حال با این شرایط دولت چگونه می خواهد ازاین نظرسنجی استفاده بجا کنند.
 
نماینده مردم بجنورد، مانه وسملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان اظهارکرد: به نظر من انجام این نظرسنجی کاری کاملا اشتباه و یک خطای استراتژیک است.
 
جعفری اضافه کرد: در هیچ جای دنیا سراغ نداریم که دولتی بگوید ما از درون اینچنین مشتاق ارتباط با رقیب خود بوده و تسلیم شما هستیم .
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اگر نظرآقایان در بحث ارتباط با آمریکا انجام رفراندوم است باید این موضوع را ولی فقیه مشخص کنند واختیارات تصمیم گیری های اینچنین با رهبری است.
 
جعفری گفت: با تمام این احوال اگر تصمیم دولت بر انجام نظرسنجی است باید سئوالات به صورت علمی باشد و روایی درست داشته باشد.
 
وی افزود: انتخاب سئوال و مطرح کردن آن بسیار مهم است و لازم است در این باره دولت حساسیت بیشتری داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اخه دولت تدبیر و امیدند این اظهار نظر های بی جا و نسنجیده نشان می ده هیچ تدبیری در گفتار و رفتار (مذاکره تلفنی با اوباما) این ها نیست!!!