پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
سردار احمدی مقدم:

نیروی انتظامی لباس شهادت بر تن کرده است

جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۴۲
کد مطلب: 318709
سردار احمدی مقدم در آئین بزرگداشت شهدای نیروی انتظامی گفت: بیمه‌نامه این نظام خانواده‌های شهدا هستند و به واسطه آن‌ها خداوند این نظام را حفظ کرده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سردار احمدی مقدم در آئین بزرگداشت شهدای نیروی انتظامی در سالن دعای ندبه بهشت زهرای تهران اظهار کرد: نیروی انتظامی لباس شهادت بر تن کرده و آماده خدمتگزاری برای بهترین خلق خدا هستند که حضرت امام فرمود مردم ما به مراتب بالاتر و بهتر از مردم زمان پیامبر هستند.
 
فرمانده نیروی انتظامی با بیان این که خدمت به مردم و فداکاری در راه خدا یک ارزش اساسی است، ابراز کرد: اگرچه شهادت توفیق است اما ما آرزوی شهادت برای همه عزیزان نمی‌کنیم زیرا ما باید آمادگی خود را تا مرز شهادت بالا ببریم.
 
احمدی مقدم در تکریم خانواده‌های شهدای نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا افتخار ما هستند که بهترین عزیزانشان را در راه خدا فدا کردند و خوشا به حال آنان که بیمه شدند.
 
وی افزود: این مصیبت ها پاداش بزرگی دارد که البته نامش مصیبت و در ظاهر عذاب و رنج است اما در باطن رحمت است.
 
فرمانده نیروی انتظامی کشور تأکید کرد: بیمه‌نامه این نظام خانواده‌های شهدا هستند و به واسطه آن‌هاست که خداوند این نظام را حفظ کرده است.
 
احمدی مقدم در بیان رنج‌های خانواده شهدای نیروی انتظامی تصریح کرد: ما خجالت می کشیم که بعضی از خانواده‌های شهدا در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات هستند و کاری از دست ما بر نمی آید اما امیدواریم خداوند به همه آن‌ها اجر و منزلت عطا بفرماید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *