يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

انتصاب مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی

چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب: 318454
وزیر نفت با صدور حکمی، عباس شعری مقدم را به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب کرد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، در حکم بیژن نامدار زنگنه خطاب به عباس شعری مقدم آمده است: بنا به پیشنهاد اعضای هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی، به استناد حکم ذیل ماده ۵ قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت مصوب ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ مجلس شورای اسلامی، بدینوسیله به عنوان مدیرعامل شرکت و معاون وزیر در امور پتروشیمی منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و تعامل با کارکنان صدیق و وظیفه شناس آن شرکت در انجام امور محوله موفق باشید.

وزیر نفت همچنین در نامه ای از زحمات عبدالحسین بیات، در دوره تصدی مدیریت عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تقدیر و تشکر کرد.

بیات در پتروشیمی ماند

همچنین زنگنه در احکامی جداگانه آقایان بیات، پیوندی، شاددل و شعری مقدم را به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب کرد.

در این احکام انتصاب آمده است:

با عنایت به حسن تجربه، تدبیر و تخصص جنابعالی به استناد ماده ۵ قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت و مواد ۱۷ و ۱۸ اساسنامه شرکت ملی صنایع ملی صنایع پتروشیمی، حسب اختیار تفویضی به اینجانب در جلسه مجمع عمومی این شرکت، به موجب این حکم به سمت عضو اصلی هیات مدیره برای سه سال منصوب می شوید.

زنگنه همچنین در نامه های جداگانه از زحمات بساق زاده و مهندس اولادی به عنوان اعضای پیشین هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی قدردانی کرد.

گفتنی است عباس شعری مقدم دارای کارشناسی ارشد مهندسی الکترونیک از دانشگاه امیر کبیر تهران است.

شعری مقدم، پیش از این‌که به سمت مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران منصوب شود، به عنوان مدیر عامل شرکت نبکو به جای نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت کنونی فعالیت می‌کرد و پیش از آن از شهریور ماه ۱۳۹۰ تا مردادماه ۱۳۹۲ معاون مدیر عامل شرکت نبکو، از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۰ مدیر عامل شرکت پلیمر آریا ساسول، از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۷ مدیر عامل شرکت سهامی پتروشیمی باختر، از سال ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۵رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام و از سال ۱۳۶۲ تا سال ۱۳۷۳ عضو هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیر فنی و مدیر عملیات آن شرکت بوده است.

وی از ۱۳۴۵ تا ۱۳۶۲ در سطوح مختلف سرپرستی و مدیریت صف و میانی در مجتمع پتروشیمی شیراز، از ۱۳۶۲ تا ۱۳۷۳ عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیر فنی و مدیر عملیات، از ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۵ رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام مشغول فعالیت بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *