جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

حكم وزير كشور براي ميرباقري

چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۳:۴۹
کد مطلب: 318358
دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور طی حکمی مرتضی میر باقری را به سمت ریاست مرکز و قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور منصوب نمود .
حكم وزير كشور براي ميرباقري
به گزارش جهان به نقل از سایت وزارت کشور؛ در حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به دکتر مرتضی میرباقری آمده است: با عنایت به تعهد و تجارب مؤثر و ارزشمندتان در حوزه فرهنگی و اجتماعی جنابعالی را به موجب این حکم به سمت رئیس مرکز و قائم مقام وزیر در امور اجتماعی و فرهنگی منصوب می نمایم .
 
وزیر کشور زمینه سازی تحقق توسعه اجتماعی را به عنوان یکی از زیر ساخت های توسعه همه جانبه متوازن و پایدار از طریق تقویت سازمان ها و نهادهای غیر دولتی اجتماعی ، بررسی و شناسایی مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی ، پیگیری امور مربوط به ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان دانست .
 
رحمانی فضلی ، تشکیل منظم و مستمر جلسات شورای اجتماعی کشور ، فراهم نمودن زمینه و بستر مشارکت هرچه بیشتر زنان در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و توجه ویژه به امور و مسایل جوانان را از اهم وظایف مرکز امور اجتماعی وفرهنگی وزارت کشور دانست .
 
در حکم وزیر کشور خطاب به مرتضی میرباقری آمده است : انتظار دارد با ایجاد هماهنگی بین فعالیت های واحدهای تابعه و استانی و نظارت بر حسن اجرای وظایف آنان و ایجاد هماهنگی لازم با سایر دستگاه های مرتبط با حوزه اجتماعی مجدانه در جهت نیل به آن تلاش نمایید .
 
رحمانی فضلی در پایان این حکم آرزوی توفیقات روز افزون را از خداوند متعال خواستار شد .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *