يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

توصیه عارف در معارفه معاون رئیس‌جمهور

سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۴۶
کد مطلب: 318326
محمدرضا عارف گفت: باتوجه به اینکه در حال حاضر سهم کشور از تولید مقاله 4 درصد است، معاونت علمی ریاست جمهوری تلاش کند تا حداقل نصف این سهم نیز تجاری‌سازی شود.
به گزارش جها به نقل از فارس، هشتمین جشنواره تقدیر از برترین‌های فناوری نانو عصر امروز با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از متخصصان حوزه نانو در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.
 
در این مراسم محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنرانی خود با بیان اینکه سورنا ستاری معاون علمی ریاست جمهوری در دانشگاه شریف شاگرد وی بوده است، گفت: یک جمله را به عنوان تکلیف به ستاری می‌گویم و آن جمله این است که باتوجه به اینکه در حال حاضر سهم کشور از تولید مقاله 4 درصد است معاونت علمی تلاش کند تا حداقل نصف این سهم نیز تجاری‌سازی شود و آن را به بازار برساند.
 
همچنین در این مراسم از برگزیدگان حوزه نانوی کشور تقدیر شد و متخصصان، مراکز پژوهشی، محصولات و رسانه‌های برتر حوزه نانوفناوری در سال گذشته معرفی شدند.
 
براین اساس دانشگاه صنعتی شریف رتبه اول مؤسسه پژوهشی برتر را کسب کرد و دانشگاه تهران و تربیت‌مدرس به عناوین دوم دست یافتند.
 
در این مراسم چند تن از رؤسای دانشگاه‌های کشور نیز حضور داشتند.
 
در پایان مراسم بازار عکس‌های یادگاری داغ بود و مسئولان برگزارکننده جشنواره به گرفتن عکس‌های یادگاری مشغول شدند.
 
شایان ذکر است جشنواره نانوفناوری تا 18 مهرماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *