پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴
۵

عارف جواب هاشمی را داد/ اولویت اول کشور

چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 483197
منتخب مردم تهران در مجلس دهم گفت: برای اینکه مذاکره به نتیجه برسد، باید پشتوانه و عقبه قوی داشته باشیم و بخش دفاعی جزو پشتوانه‌های ما است و از ابتدای انقلاب اسلامی تقویت بنیه دفاعی جزو اولویت‌ها بوده است.
عارف جواب هاشمی را داد/ اولویت اول کشور
به گزارش جهان،‌ محمدرضا عارف منتخب مردم تهران در مجلس دهم شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره ضرورت تقویت بنیه دفاعی کشور اظهار داشت: ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی می‌گفتیم که انقلاب ما انقلاب فرهنگی بوده و اهل گفت‌وگو هستیم و به پشتوانه قوی فرهنگی، فکر می‌کنیم که در هر میدان مذاکره پیروز می‌شویم.

وی ادامه داد: برای اینکه مذاکره به نتیجه برسد، باید پشتوانه و عقبه قوی داشته باشیم و بخش دفاعی جزو پشتوانه‌های ما است و از ابتدای انقلاب اسلامی تقویت بنیه دفاعی جزو اولویت‌ها بوده است.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم تأکید کرد: خوشبختانه کارهای ارزشمندی که در دو دهه اخیر به کمک محققان و دانشمندان کشور انجام شده است، ما را در وضعیتی قرار داده که دیگر نگرانی این را نداریم که اتفاقاتی که اوایل انقلاب می‌افتاد، بیفتد؛ بالاخره در شرایطی به ما حمله شد که بنیه دفاعی‌مان قوی نبود و وابسته بودیم؛ اما امروز وضعیت بسیار خوبی را به اتکای تولیدات و نیروهای داخلی در منطقه داریم.

عارف ادامه داد: بنابراین ما بر این باوریم که اقدامات و تجهیزاتی که تقویت بنیه دفاعی ما و دست برتر برای ما در منطقه ایجاد می‌کند، با قصد دفاع باید دنبال کنیم؛ ما اهل مذاکره هستیم و مذاکره و تقویت بنیه دفاعی با هم هستند و این دو از همدیگر جدا نیستند.

وی با اشاره به موضع‌گیری مقام معظم رهبری درباره تقویت بنیه دفاعی کشور تصریح کرد: اگر به موضعی که مقام معظم رهبری درباره بخش دفاعی همیشه داشتند و سیاست‌های علم و  فناوری نگاه شود، متوجه می‌شویم که اولویت اول تقویت بنیه دفاعی است و خوشبختانه دانشگاهیان، مراکز پژوهشی و بخش‌های دفاعی به خوبی به این مسئله توجه کرده‌اند و امروز وضعیت خیلی مناسبی داریم و باید ادامه داده و تقویت کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چه ربطی داشت!!!!!!!!
آفرین
از سار کاشان
زنده باد هاشمی و عارف
اختلاف افکنی کاذب ، خنده دار است
United States
کار هاشمی به کجا رسیده که عارف هم برایش کلاس آموزشی گذاشته تا شاید ضرورت پشتوانه محکم دفاعی کشور را به او بفهماند تا دیگه زر نزنه !!!!
United States
دکتر عارف مرغ سفره عزاداری شکست برجام و جشن پیروزی دکتر روحانی شده. رعایت مسایل اخلاقی از طرف اصلاح طلبان بسیار ضروری شد. این بنده خدا دیگه تاریخ مصرفش تمام شده.