شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۸
۱۰
فامیل بازی در حد معاون وزیر!

روان‌شناس خانوادگي آقاي رئيس، معاون شد

يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب: 317839
این وزارتخانه که با سرپرست اداره می شود، همواره دارای حاشیه هایی بوده است.
به گزارش خبرنگار جهان، معاون تازه منصوب شده یکی از وزارتخانه های نیمه فرهنگی به توصيه يك مقام ارشد دولتي منصوب شده است.

معاون جديد در گذشته مشاور روان‌شناسي فرزندان اين مقام ارشد دولتي بوده و بر این اساس به عنوان معاون جدید وزارتخانه معرفی شده است.

این وزارتخانه که با سرپرست اداره می شود، همواره دارای حاشیه هایی بوده است. شنیده می شود فرزندان هاشمی رفسنجانی نفوذ زیادی در این وزارتخانه دارند.

گفتنی است برخی انتصابات حاشیه ساز در دولت تدبیر و امید که با شعار "اعتدال" و "پرهیز از افراطی گری" روی کار آمده، با انتقاد ناظران سیاسی و کارشناسان همراه بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از مسئولين سايت وزين و صادق جهان نيوز تقاضا دارم قوانين مربوط به دوشغله ها را در سايت و با عنوان يك مقاله انتشار دهند شايد آقايان به خود بيايند و خود از پذيرش مناصب مختلف خودداري كنند!
اين موضوع مهم است
آرش
Sweden
خوب آدم می رود یک فرد کارکشته برای مشاور روانشناسی فرزندش انتخاب می کند و حالا دیده کار این بابا خوب بوده و برای یک سمت دولتی هم انتخابش کرده. این کجاش فامیل بازی است؟
مسعودی
United States
واقعا باعث تاسف است فردی که سابقه اجرایی ندارد و فقط بلد است سخنرانی کند و سیاه نمایی نماید، یکشبه معاون وزیر میشود! اینهمه باسواد باتجربه کارکشته تو مملکت داریم بعد این آقای مسئله دار باید معاون شود و آن آقای خیلی مسئله دار هم وزیر!
Iran, Islamic Republic of
بابا هنوز اول راهه بذار بعدا ببین
پارتی بازی در همه جا موجود می باشد. در هر دولتی حتی اگر آن دولت از قبل اعلام کند با پارتی بازی و فامیل بازی مخالف است بدان که راست نگفته
طلا
میدونم چاپ نمی کنی.اما یک پرسش .شما در دولت قبلی چرا به پست گرفتن بعضی افراد غیر متخص اعتراض نداشتید؟..
جالبه
تازه می گفتن انتصابات این شکلی نداریم
هی بلدم بلدم این بود؟
خداکرم
ای کاش ای کاش به نامه 53 علی(ع) نگاهی میکردند.
Iran, Islamic Republic of
اتقواالله!!کمی هم ترس از خدا بدنیست!من که نفهمیدم این کجایش فامیل بازی است؟ اگر مشاور روانشناسی فرزند یک نفر فامیل محسوب می شود که باید گفت با این حساب همه افراد مملکت با هم فامیل می شوند!در ضمن من فکر می کنم برای پست معاونت وزارتی که سر و کارش با ....است چه کسی مناسب تر از فردی که عمری در حوزه روانشناسی با تمرکز بر مسائل جوانان -به ویژه ازدواج - کار کرده؟
روحانی مچکریییییییییییییییییییییییم!!!!!!!!!!!