يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱

قطعه دفاع‌مقدسی جدید از مطیعی+صوت

سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 315421
میثم مطیعی از مداحان و ذاکران نام‌آشنای اهل بیت(ع) قطعه زیبایی با موضوع یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس خوانده است. این صوت برای اولین بار و به مناسبت هفته دفاع مقدس متشر می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، هفته دفاع مقدس هر سال یادآور طلیعه یکی از تابناک‌ترین و افتخار آمیزترین مقاطع تاریخی در حیات ملت ایران و فرصتی برای بازخوانی شکستن تابوی شکست‌ناپذیری ابرقدرت‌های مستکبر دنیا در برابر قدرت معنویت و اراده انقلابی رادمردان مکتب امام خمینی(ره) در جبهه‌های حق علیه باطل است.

مداحان و ذاکرین اهل بیت(ع) در آن روزهای خون و آتش و شهادت با نفس گرم خود توانستند رشادت و از خود گذشتگی ائمه اطهار(ع) را برای اهتزاز پرچم اسلام به رزمندگان انتقال دهند و هم‌اکنون نیز این راه توسط ذاکرین جوان ادامه دارد.

میثم مطیعی از مداحان و ذاکران نام‌آشنای اهل بیت(ع) قطعاتی زیبا با موضوع یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس و ضرورت پیروی از خط ولایت خوانده است. این صوت برای اولین بار و به مناسبت هفته دفاع مقدس متشر می‌شود و شعر آن توسط دکتر مهدی سیار سروده شده است:

ای دل تنها مانده‌ای/ غرق غم‌ها مانده‌ای/ چون گردی جا مانده‌ای/ از آن سواران

سوز این دلها/ غربت شهداست

تا ابد از جبهه‌ها/ آید بوی کربلا...

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *