پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

رضازاده: مشکل باقری استرس بود

دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب: 315142
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: خوشبختانه خطر اصلی رفع شده و وضعیت فعلی کوروش باقری رضایت بخش است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حسین رضازاده که برای پیگیری مسائل مربوط به بستری شدن کوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در بیمارستان حاضر شده بود در این خصوص گفت:‌ کوروش ساعت ۶ صبح امروز از ناحیه قلب احساس درد کرد که به وسیله همکارش به بیمارستان منتقل شدکه خدا را شکر تمام فوق‌تخصص‌های قلب در بیمارستان حاضر بودند و به وی کمک کردند.

وی ضمن تشکر از مدیریت پزشکان بیمارستان در خصوص آخرین وضعیت باقری، ادامه داد: خطر رفع شده و انشاءالله طی دو روز آینده به طور کامل این شرایط برطرف خواهد شد. از مردم می‌خواهم دعا کنند تا زودتر باقری به شرایط آرمانی بازگردد.

رضازاده تصریح کرد: باقری از قبل مشکل قلبی داشت و حتی بخشی از این موضوع ارثی بود و مادرش نیز از ناحیه قلب دچار مشکل بود.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری یادآور شد: در حال حاضر حال عمومی کوروش بهتر است. از مردم می‌خواهم دعا کنند و امیدوارم حالا که خطر اصلی رفع شده است هرچه زودتر شاهد سلامتی او باشیم. وی از لحاظ هوش در سطح خوبی است و پزشکان از وضعیت وی ابراز رضایت کردند.

رضازاده گفت:‌ یک بار دیگر از مردم عزیز کشورمان می‌خواهم تا برای این قهرمان ملی که زحمات زیادی را برای ورزش کشور کشیده است دعا کنند تا بتوانیم یک بار دیگر شاهد حضور او در میادین ورزشی باشیم.

وی تصریح کرد: بیشتر مشکل کوروش به خاطر استرس بود و پزشکان نیز روی این موضوع تاکید داشتند چرا که همه اجزای بدن به خاطر استرس تحت فشار قرار می‌گیرد.

رضازاده در پایان گفت:‌ باز هم باید خدا را شکر کرد که به خاطر دانشگاهش دو روز زودتر از بجنورد راهی تهران شده بود تا از لحاظ امکانات بتوان کارهای اساسی را روی وی انجام داد که این موضوع هم خواست خدا بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *