پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

رضازاده:تیمی‌جوان‌به مسابقات‌جهانی می‌رود

روی ۳ تا ۴ مدال جهانی حساب باز کرده‌ایم
يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب: 314813
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: قصد داریم تیمی جوان را راهی مسابقات جهانی کنیم تا آنها در یک میدان مهم محکی جدی را تجربه کنند.
به گزارش جهان، حسین رضازاده در گفت‌وگو با تسنیم، در ارتباط با میزان آمادگی وزنه‌برداران ملی‌پوش کشورمان در فاصله کمتر از یک ماه تا آغاز مسابقات جهانی لهستان اظهار داشت: تمامی وزنه‌برداران شرایط خوبی دارند و حدود ۹۰ درصد به مرز آمادگی رسیده‌اند. آنها اول مهر ماه به تهران می‌آیند و پس از آن هم در مسابقات لیگ محک می‌خورند.

وی افزود: تیم کنونی بسیار جوان است و پس از موفقیت وزنه‌برداران در المپیک تصمیم گرفتیم تا کمی به جوانان میدان بدهیم. میانگین کنونی تیم ملی ۲۱ سال است و حتی ممکن است وزنه‌برداری ۱۷ ساله را هم راهی رقابت‌های جهانی کنیم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: ما در تیم‌های پایه خیلی کار کرده‌ایم تا بتوانیم وزنه‌برداران خوبی برای آینده تیم ملی تربیت کنیم. اکنون هم با این که تیم بسیار جوان است ولی باز هم روی ۳ تا ۴ وزنه‌بردار برای مدال‌آوردن حساب باز کرده‌ایم.

رضازاده گفت: یک بار در مسابقات جهانی پاریس توانستیم سوم شویم و آن زمان نیز حاصل جوانگرایی در سال‌های گذشته را مورد بهره‌برداری قرار دادیم. مردم دعا کنند تا باز هم موفقیت‌های وزنه‌برداری تکرار شود، هرچند کار سخت است اما بچه‌ها حدود ۷ ماه است که در اردوها بوده‌اند و زحمات زیادی کشیده‌اند. آنها به صورت شبانه‌روزی تمرینات خود را ادامه دادند و به دور از خانواده برای موفقیت تیم ملی کشورشان تلاش کردند. امیدوارم بتوانند در مسابقات جهانی لهستان وزنه‌هایی را که در تمرینات می‌زنند تکرار کنند تا تیم ایران نیز بار دیگر نتیجه‌ای درخور کسب کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *