جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۶
۷

پیام تبریک متفاوت دفاع مقدسی محمد شریعتمداری در پاسخ به خبرنگار مغرض

دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب: 315054
در سالروز هفته دفاع مقدس مقرر بود پیام تبریکی توسط محمد شریعتمداری انتشار یابد. اما بدلیل محتوای نامناسب متنی که توسط یکی از خبرنگاران برای ایشان ارسال و موجب تألم خاطر ایشان شده بود.
به گزارش جهان به نقل از بولتن، در سالروز هفته دفاع مقدس مقرر بود پیام تبریکی توسط محمد شریعتمداری انتشار یابد. اما بدلیل محتوای نامناسب متنی که توسط یکی از خبرنگاران برای ایشان ارسال و موجب تألم خاطر ایشان شده بود. این خبرنگار نوشته بود:

«به یاد تموم جوان هایی که با عشق دفاع از منافع ملی، گرفتار آتش جنگ‌افروزی شدند که انبار هیزم خودخواهی رهبران، برافروخته نگهش داشت. همچنان بعداز ۳۳ سال، یاد خلوص نیت و مظلومیت شان، گرامی.»

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000315/nf00315054-1.jpg

محمد شریعتمداری، نیز تصمیم گرفت متن پیام تبریک خود را در قالب جوابیه ای بدین گونه منتشر نماید:

برادر شهید من، دانشجوی کارشناسی ارشد و دارای همسر و فرزندی نه ماهه بود و پس از بارها حضور در خط مقدم سرانجام در هجدهم فروردین ماه سال شصت و شش به شهادت رسید.

او که از متفکرین جوانان زمان خود، نویسنده و شاعری خوش ذوق و توانا بود، بخوبی راهش را میشناخت، با اراده خود و برای مبارزه با ظلم در دفاعی که مقدس میدانست شرکت کرد، در آخرین عملیات قبل از زدن به خط دشمن، نواری از او در ده دقیقه ضبط شده، که در این نوار او به حقایق آن دفاع مقدس شهادت داده و رفته است.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000315/nf00315054-2.jpg

لذا اگر به حرمت خون آن شهیدان معتقدید، باید در نگارش حرف به حرف و کلمه به کلمه درباره آنها دقت کنید. مبادا که از سر دلسوزی برایشان، آنها را مشتی فریب خورده بنامید که بازیچه شده اند، که در اینصورت، مظلومیت آنها گریبانتان را خواهد گرفت.

در خاطرم شد زنده ياد فاطميون

ياد شلمچه ياد مهران ياد مجنون

ياد شهيدانى كه حق را برگزيدند

با رمز يا زهرا(س) حماسه آفريدند.

هفته دفاع مقدس مبارک
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


درود به ارواح پاك تمام شهداي انقلاب . و لعنت بر دشمنان اين مرز و بوم .بله برادر بنده هم بعد از 18 روز از ازدواجش حسب وظيفه شرعي خود عازم جبهه ها شد و هنوز كه هنوزه برنگشته و هر زمان كه شهداي گمنام تشيع ميشه منتظريم
ان‌شاءالله که با بی بی فاطمه زهرا (س) هم سفره شوند.
Iran, Islamic Republic of
سلام برامام عزيز وتمامي شهيداني كه روشنگر راهمان بوده و هستند و چه غیر منصفانه اين خبرنگار مغرض در خصوص شهيدان آن دانشجويان دانشگاه كربلا كه جز با مدرك شهادت فارغ التحصيل نشده اند اظهار نظر نموده اند.
نريماني
اين خبرنگار مغرض و بي ادب را بايستي ادب آموخت آنهم با انفصال از خدمت كه بداند خون شهدا چيزي نيست كه بشود باهاش خود شيريني كردو سياسي كاري انجام داد درود بر شهداي عزيز و خدمتگزاران صديق نظام مقدس جمهوري اسلامي بخصوص جناب شريعتمداري
Iran, Islamic Republic of
من فکر میکنم حتی خبرنگاران غربی هم درباره کشته شدگان جنگ‌های خود اینگونه فکر نمیکنند و نمی نویسند، چه برسد به شهدای ما که با جهان بینی ارزشی خود این راه را برگزیدند. این خبرنگار نیازمند توبیخ جدی است. اگر مغرض نباشد بی گمان از جهل مفرط رنج می‌برد
اگه این خبرنگار روزنامه های اصلاح طلب نبود من اسممو عوض میکنم
سرور
درود بر شهدای راه خدا و درود بر برادرانی که پس از گذشت بیست وشش سال حماسه آنها را به ما خواب زدگان یادآوری می کنند.