جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

واکنش استاندار به بازداشت مدیران

يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب: 314974
استاندار فارس گفت: در خصوص بازداشت شدن مدیر یا مدیران کل در این استان هیچ اطلاعی ندارم.
به گزارش جهان، حسین صادق‌عابدین عصر امروز در جمع خبرنگاران و در پاسخ به ایسنا، گفت: خبرهای مجعولی در برخی رسانه‌ها منتشر شده که دستگاه‌ قضایی به حتم با آنها برخورد خواهد کرد.
 
صادق‌عابدین با بیان این‌که موضوع تغییر مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس، مربوط به امروز و دیروز نیست، گفت: این موضوع از ماه‌ها قبل مطرح بود، گزینه‌هایی را من به وزیر محترم معرفی کردم، گزینه‌هایی هم ایشان پیشنهاد دادند.
 
وی با بیان این‌که دستگاه قضایی حکمی در خصوص یکی از دستگاه‌ها در فارس صادر کرده که به‌موقع اطلاع‌رسانی خواهد شد، تصریح کرد: در شورای تامین موضوع انتشار اخبار مجعول را مطرح کرده و از دستگاه‌های قضایی و امنیتی خواستم تا پیگیری کنند.
 
استاندار فارس هم‌چنین با تاکید بر این‌که تغییر مدیرکل میراث فرهنگی فارس اشتباهی بود که ملک‌زاده در روزهای پایانی دولت دهم، انجام داد، گفت: به دنبال بازگرداندن مدیر کل سابق این اداره به استان هستیم و امیدوارم که نمایندگان مجلس هم در این خصوص ما را یاری کنند.
 
وی در پاسخ به سئوال ایسنا در خصوص درج اخبار واگذاری برخی صنایع و کارخانه‌ها به قیمت‌های بسیار پایین، گفت: واگذاری صنایع به بخش خصوصی ارتباطی به استانداری و مجموعه مدیریتی استان ندارد و براساس قانون ما موظف به حمایت از کسانی هستیم که در بخش صنعت فعال هستند.
 
صادق‌عابدین گفت: پیگیری درست یا غلط بودن واگذاری کارخانه‌ها و صنایع در حیطه اختیارات سازمان‌ها و دستگاه‌های نظارتی است.
 
استاندار فارس هم‌چنین با استناد به نامه‌ مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: به‌زودی مجمع فوتبال فارس در شیراز برگزار خواهد شد.
 
صادق‌عابدین با یادآوری این‌که طی دو سال گذشته وزارت ورزش در حوزه عمرانی فعالیت مناسبی نداشته است، گفت: اگر فعالیت‌ها مناسب بود، تاکنون باید ورزشگاه میانرود در شیراز تکمیل شده باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *