شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۴

ساعت كار ادارات تهران اعلام شد

شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 314628
استانداري تهران ساعت كار ادارات تهران را با ورود به نيمه دوم سال ۹۲ اعلام كرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، استانداري تهران صبح شنبه اعلام كرد: به تمامي ادارات استان تهران ابلاغ شده است كه ساعت كار و فعاليت كارمندان دولت نسبت به ۶ ماهه نخست سال جاري تغيير كرده و تمامي كارمندان از ابتداي مهر ماه بر اساس اين ساعت كاري بايد در ادارات حضور داشته باشند.

استانداري تهران در اين ابلاغيه آورده است: ساعت كار ادارات از ساعت ۷ و ۳۰ دقيقه تا ۱۶ و ۱۵ دقيقه تعيين شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ابوذر
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر
کار مثبتی انجام شد
مگه تهرانی ها از شهرستانی ها خونشون رنگین تره؟
لطفا به استدلال هیات محترم دولت درخصوص بازگرداندن ساعت کار ادارات تهران به روال قبل توجه کنید: "موضوع بخشنامه یاد شده مربوط به شرایط بحرانی و اضطرار در هوای شهر تهران بوده و اجرای این مصوبه در شرایط فعلی موضوعیت ندارد."
یعنی اینکه هوای شهر تهران اصلا در حالت بحرانی و اضطراری نیست!!!
آخه آقایون دولتمردان فعلی و منتقدین دولت قبلی یکی از دلایل سوء مدیریت دولت دهم را در این می دانستند که باعث شده اند هوای تهران هر روز بحرانی و درشرایط اضطرار باشد.
پیدا کنید صداقت را!
ناشناس
با تغيير ساعت كاري تا ساعت 16:15لطفا در مورد زنان كارمند كه فرزند دبستاني دارند و ساعت 2 از مدرسه تعطيل مي شوند تدابيري در نظر گرفته شود. با تشكر
الهه
اینجاتهران است جایی که هرفرد فاصله خانه تا ادره اش حداقل یک ساعت است وهمه ما چه زن وچه مردبرای تامین معاش بایدکارکنیم حالافکرکنیدمامادران چه ساعتی به خانه می رسیم وایادیگر می توانیم برای فرزندانمان مادری برای همسرمان همسری وخانه داری کنیم ؟شما را به خداتجدیدنظر کنید فکر نمی کنم برای این یک ساعت اقتصادکشوربه خطربیفتد چرا که اگرخودمان راگول نرنیم ساعت کارمفید5ساعت است ولی قطعآبه کانون خانواده وتربیت فرزندان ضررهای جبران ناپذیری می زند