جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۲

پنجشنبه ها ادارات تهران تعطيل است

شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب: 314706
معاون استاندار تهران گفت: پنجشنبه ها همچنان ادارات تهران تعطيل است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، نصر الله ابراهيمي اعلام كرد: روزهاي پنجشنبه ادارات اجرايي تهران همانند سنوات گذشته در اين تغيير ساعت كاري تعطيل است.

وي در پاسخ به اينكه پليس مي گويد تغيير ساعت كاري موجب افزايش ترافيك به علت تردد دانش آموزان مدارس و كارمندان ادارات تهران مي شود گفت: اين بخشنامه تنها براي ادارات اجرايي تهران است و ارتباطي با مدارس يا نيروهاي مسلح ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
طبق قانون كار كارمند بايستي 44 ساعت كار كند كه عين قانون مداري است!!! و اين افزايش پوشش همين 44 ساعت كار است!! اما آيا در ايران تعريفي از كارمند وجود دارد؟ و وظايف متقابل كارفرما كه دولت است در مقابل رفاه كارمند، حقوق مكفي متناسب با سطح قيمتها، خدمات بهداشتي و درماني، مسكن مناسب، تغذيه مناسب و .... به تعهداتش عمل نموده است؟
همه ميدانيم كه دولت نه ميخواهد تغييري در وضعيت كارمندان دهد و نميتواند، اما چه بايد كرد؟ با توجه به هزينه هاي رفت و آمد و هزينه هاي سربار در محل كار براي دولت طرحي بعنوان دور كاري مطرح و نصف و نيمه اجرا شد كه بواقع همان سازمانهاي مجازي هستند كه در كشورهاي غربي سالهاست از اين روش انجام ميشود مزاياي اين روش كاهش هزينه هاي نگهداري فرزندان، كاهش هزينه هاي رفت و آمد، تقويت روحيه خانواده و همبستگي آنها به خصوص در عصر فناوری و شهرهاي بزرگ و .... لذا بهتر است دولت در كنار تحقق حقوق خود به فكر كارمندان نيز باشد .
Iran, Islamic Republic of
كاركنان دولت در بسياري ازاستانها پنجشنبه ها نيز سركار ميروند. اين چه عدالتي است ؟ مگه همه حقوق بگير دولت نيستند ؟ چرا تهران وبعضي استانها تعطيله اما كرمانشاه وبسياري از استانهاي ما ازتعطيلي روز پنجشنبه كه حق آنهاست محرومند؟كسي پاسخ ميدهد؟