چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

تبریک رویانیان به استقلال

پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 314223
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس موفقیت استقلال در راهیابی به جمع ۴ تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا و کسب عنوان قهرمانی کشتی ازاد را تبریک گفت.
به گزارش جهان به نقل از شبکه خبر، محمد رویانیان درباره موفقیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: صعود استقلال به مرحله نیمه پایانی لیگ قهرمانان آسیا را تبریک می‌گویم. استقلال نماینده ایران بود و خوشبختانه مقابل نماینده تایلند به پیروزی رسید. همان طور که در بازی رفت به ورزشگاه آزادی رفتیم و حمایت خود را از این تیم اعلام کردیم، اکنون هم از صعود استقلال به جمع ۴ تیم برتر آسیا خوشحال هستیم.

وی افزود: این موفقیت را به مدیریت، کادر فنی،‌ اعضای تیم و هواداران استقلال تبریک می‌گویم و امیدوارم در مرحله نیمه نهایی نیز استقلال سربلند باشد و به فینال راه پیدا کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به موفقیت‌های کشتی آزاد ایران گفت: پیروزی‌های تیم کشتی آزاد را نیز به مردم ایران تبریک می‌گویم و تبریک ویژه‌ای هم به رئیس فدراسیون، کادر فنی، هواداران و اعضای تیم ملی کشتی دارم. امیدوارم با کسب قهرمانی جهان توفیق‌های این تیم بیشتر شود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *