چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۳
خوشحالیم مقام معظم رهبری پیگیر کارهای ما بوده‌اند

واکنش سرمربی فوتسال بانوان به پیام رهبری

مظفر: وظیفه‌مان سنگین‌تر شد/امیدوارم در دولت جدید فضا برای بانوان بیشتر مهیا شود
سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب: 313825
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران با خوشحالی از پیام مقام معظم رهبری گفت: پیام ایشان وظیفه ما را در مسابقات و تیم ملی سنگین‌تر می‌کند.
به گزارش جهان، شهزاد مظفر در گفت‌وگو با فارس درباره پیام مقام معظم رهبری که از وی و اعضای تیم ملی تجلیل کرده بودند، گفت: خیلی خوشحال‌کننده است، تقریبا ۲- ۳ هفته پیش از دفتر ایشان تقدیرنامه گرفتیم که این باعث خوشحالی ما است، تا اینجا نشان دادیم این کار ما اثر داشته است.

وی ادامه داد: خوشحال شدیم که ایشان به عنوان عالی‌ترین مقام کشور به دنبال این قضیه بودند، اکنون وظیفه ما سنگین‌تر می‌شود و هم اینکه با پیام ایشان ارزش کار ما مشخص‌تر می‌شود.

مظفر در پایان گفت: از اینکه موفقیت ما باعث خوشحالی مقام معظم رهبری شده است احساس رضایت داریم، خوشحالیم از اینکه ما را دیده‌اند و پیگیر کار ما بوده‌اند. پیام ایشان باعث افتخار من و بانوان فوتسالیست است. امیدوارم پیام مقام معظم رهبری حمایت‌های بیشتر مسئولان را به دنبال داشته باشد و در دولت جدید فضا برای بانوان بیشتر مهیا شود.

به گزارش فارس، مقام معظم رهبری با ارسال نامه به وزارت ورزش از سرمربی، اعضای تیم ملی فوتسال و همچنین سمیه حیدری جودوکار کشورمان تقدیر کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *