چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰

رایزنی با امارات درباره نحوه برخورد با ایرانیان

دلیلی برای اخراج ایرانیان نیست
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 313548
معاون کنسولی و حقوقی وزارت امور خارجه گفت: دلیلی برای اخراج ایرانیان سرمایه گذار در امارات نیست و درباره نحوه برخورد با ایرانیان با وزیر امور خارجه امارات رایزنی هایی خواهیم کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حسن قشقاوی ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح ساختمان نمایندگی وزارت امر خارجه در فارس با بیان اینکه جلسه ای با وزیر امور خارجه امارات طی چند روز آینده برگزار می شود افزود: متاسفانه برخورد های نادرستی با ایرانیان مقیم کشور امارات می شود که در این خصوص جلساتی را برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: دلیلی ندارد سرمایه گذار ایرانی که جوانی خود را در این کشور گذرانده از امارات اخراج شود.

معاون کنسولی و حقوقی وزارت امر خارجه تاکید کرد: نحوه برخورد با ایرانیان در مناطقی همچون شارجه، ابوظبی و.. نادرست است که در این خصوص طی جلسه با وزیر امور خارجه امارات رایزنی هایی خواهیم کرد.

قشقاوی در ادامه سخنان خود با اشاره به جایگاه نمایندگی وزارت امور خارجه در استان فارس، گفت: این دفتر از جمله دفاتر قدیمی وزارت امور خارجه در کشور است که خوشبختانه طی چندین سال گذشته عملکرد قابل قبولی داشته است.

وی یادآور شد: طی سال گذشته ۲۱ هزار سند تجاری و دانشجویی در نمایندگی وزارت امور خارجه در فارس صادر شده که این رقم بسیار چشمگیر است.

معاون کنسولی و حقوقی وزارت امر خارجه ادامه داد: پنج هزار ویزای فرودگاهی در سال گذشته و سه هزار ویزای فرودگاهی نیز طی پنج ماه اول سال جاری در استان فارس و فرودگاه بین المللی شیراز صادر شده است.

قشقاوی تاکید کرد: پیش بینی ما برای سال ۹۱ در بحث صدور ویزای فرودگاهی و سند های تجاری و دانشجویی در استان فارس بیش از سال گذشته است.

همایش فارسی ها برای فارس

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمادگی وزارت امور خارجه برای همکاری در برگزاری همایش فارسی ها برای فارس، گفت: برگزاری این همایش به پیشنهاد استاندار فارس بوده و ما نیز آمادگی کامل برای همکاری در برگزاری این همایش را داریم.

معاون کنسولی و حقوقی وزارت امر خارجه تاکید کرد: فارسی های فراوانی در کشورهای حاشیه خلیج فارس زندگی می کنند که برگزاری این همایش می تواند کمک فراوانی برای بخش سرمایه گذاری در فارس باشد.

قشقاوی تصریح کرد: در مباحث اقتصادی باید بیش از گذشته در استان فارس فعالیت انجام شود و به خصوص اینکه سرمایه گذاران فراوانی در همسایگی استان فارس وجود دارند که در صورت فراهم بودن زیر ساخت ها می توان آنها را به ایران و فارس دعوت کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *