چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

نماینده منتقد کابینه پیشنهاد استانداری را نپذیرفت

پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۴۵
کد مطلب: 312639
نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد تصدی استانداری گیلان از طرف وزارت کشور را رد کرد.
نماینده منتقد کابینه پیشنهاد استانداری را نپذیرفت
به گزارش جهان، عطالله حکیمی امروز با ارسال نامه‌ای به دفتر خبرگزاری فارس از رد پیشنهاد تصدی استانداری این استان خبر داد.
 
وی در نامه خود آورده است: با قدردانی از پیشنهاد دولت درباره پذیرش تصدی استانداری گیلان، بنده به عنوان نماینده مردم رودبار قسم یاد کرده‌ام که خدمتگزار مردم در مجلس شورای اسلامی باشم و از حقوق آن‌ها در خانه ملت دفاع کنم و برای محرومیت‌زدایی رودبار گام‌ بردارم و احساس می‌کنم بار مسئولیت دفاع از نظام و ولایت و حقوق قانونی و شرعی مردم گیلان به ویژه رودبار بر دوشم بیشتر سنگینی می‌کند.
 
نماینده مردم رودبار در مجلس اضافه کرد: بنده ترجیح می‌دهم همچنان نماینده مردم رودبار و مدافع حریم نظام، ولایت، ارزش‌های مقدس انقلاب و ملت ایران در مجلس شورای اسلامی باشم.

به گزارش جهان، حکیمی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۲ "رئیس ستاد مردمی حسن روحانی" بود اما در جریان جلسه مجلس برای رای اعتماد به کابینه روحانی، به عنوان مخالف کلیات کابینه پیشنهادی سخنرانی و افشاگری هایی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *