شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
مصادف با حادثه ۱۱ سپتامبر

فرشتگان قصاب را در سیما ببینید

چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب: 312373
فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب» مصادف با حادثه ۱۱ سپتامبر از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، روز پنجشنبه ساعت ۲۲ فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب» به کارگردانی سهیل سلیمی و نقش آفرینی بازیگر خارجی دارین همزه، ستاره پسیانی و محمدرضا غفاری از شبکه اول سیما پخش می شود.

این فیلم ژانر فیلم جنگی و در خصوص ۱۱سپتامبر است و در سال ۱۳۹۱ تولید شده است.

در «فرشتگان قصاب» قاچاق اعضای بدن در افغانستان توسط آمریکایی‌ها در پوشش صلیب سرخ و همچنین همکاری ارتش آمریکا با قاچاقچیان به تصویر کشیده می‌شود. این فیلم یکی از پروژه‌های بین‌المللی «آوینی فیلم» است و عوامل پشت دوربین فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: سهیل سلیمی، تهیه‌کننده: محمد قهرمانی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: امیرحسین عسگری، دستیار دوم کارگردان: علی اصغر طرخورانی، بازنویسی فیلمنامه: محسن جسور، مجری طرح: مصطفی سلطانی، مدیر تولید: مجتبی امینی، مدیر فیلمبرداری: امیر معقولی، مدیر صدابرداری: وحید مقدسی، طراح صحنه و لباس: بابک پناهی، طراح گریم: محمد توسلی، مشاور بخش افغانستان: وحید نگاه(از کارگردانان افغانی). محصول: آوینی فیلم.

همچنین فیلم سینمایی جمعه «روز شصتم» به کارگردانی علیرضا سبزواری و بازی پرویز فلاحی‌پور، مریم کاویانی و کاوه خداشناس است، ژانر فیلم خانوادگی و اجتماعی بوده و در سال ۱۳۸۹ و تولید سیمافیلم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *