شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲۳
۸۸

4 اتهام سنگین زن میلیاردر به الهه راستگو و واکنش وی

سه شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 312165
عضو اصلاح‌طلب شورای اسلامی شهر تهران، الهه راستگو را به خاطر رأی‌اش به قالیباف به خیانت، دروغگویی، جاسوسی و نفاق متهم کرد و خواستار برخورد شدید حزب اسلامی کار با وی شد.
4 اتهام سنگین زن میلیاردر به الهه راستگو و واکنش وی
به گزارش جهان به نقل از فارس، فاطمه دانشور در جلسه علنی صبح امروز شورای شهر در هنگام ادای نطق پیش از دستور الهه راستگو منشی هیئت رئیسه شورا همراه با عبدالحسین مختاباد به نشانه اعتراض از سالن خارج شد.

وی در بیرون از سالن در جمع برخی از خبرنگاران الهه راستگو را خائن توصیف کرد و گفت: خیانت از نظر من رفتاری غیراخلاقی است ایشان به عنوان عضو شورای شهر حق دارد به هر کسی که می‌خواهد رأی بدهد ولی در فراکسیون اصلاح‌طلبان روی قرآن قسم خورد و گفت من به محسن هاشمی رأی می‌دهم.
فاطمه دانشور ثروتمندترین زن کشور
https://www.jahannews.com/images/docs/000312/n00312165-b.jpg

وی ادامه داد: قسم به قرآن از نظر من خیانت و دروغ است و از نظر حزبی کسی که به این راحتی به کلام‌الله قسم می‌خورد آدم بی‌اخلاقی است و نمی‌تواند ما را بی‌اخلاق بداند. این اولین اتهام ایشان است.

دانشور ادامه داد: اتهام دوم راستگو ایجاد نفاق است.

وی در تمام جلسات فراکسیون اصلاح‌طلبان حضور داشته و درباره تمام مطالب دروغ می‌گفته و محتوای جلسه اصلاح طلبان را هم به بیرون منتقل می‌کرده است.

وی همچنین گفت: من کاری به شورای شهر ندارم ایشان در اینجا نماینده مردم است و می‌تواند به هر کسی خواست رأی بدهد اما نمی‌تواند در جلسات فراکسیون اصلاح‌طلبان با قسم دروغ بقیه را اغفال کند.

این عضو شورای شهر همچنین گفت: خانم راستگو با لیست اصلاح‌طلبان به شورا راه یافته و من نمی‌فهمم الان دارد چه می‌گوید افرادی که به لیست اصلاحات رأی داده‌اند روشنفکران جامعه هستند که مطالبات مشخص دارند و همه اتفاقات را رصد می‌کنند.

دانشور در ادامه گفت: سومین اتهام راستگو تهمت است ایشان با یکی از خبرگزاری‌ها صحبت کرده و از زبان آقای مسجد‌جامعی گفته که خائن است. در حالی که آقای مسجد‌جامعی مطلقاً چنین چیزی نمی‌گوید.

دانشور ادامه داد: خانم راستگو به اصلاح‌طلبان خیانت کرده و من از حزب اسلامی کار می‌خواهم که با ایشان شدیدا برخورد کند و درباره کاندیدای معرفی شده خود پاسخگو باشد اما باید دید هزینه رأی ایشان را چه کسی باید بدهد. وی ما را احمق فرض می‌کند که این به من بر می‌خورد و به همین دلیل از جلسه بیرون آمدم.

این عضو شورای شهر گفت: باید دید ارتباط الهه راستگو با شرکت‌هایی که برادرانش در شهرداری دارند ارتباطی به رأی ده دقیقه‌ای ایشان و رفتار غیراخلاقی‌اش دارد یا خیر.

دانشور در پایان گفت: اتهام کار سیاسی در شورا به اصلاح‌طلبان را رد می‌کنم و اگر کسی کار سیاسی را شروع کرده باشد این آقای قالیباف است.


من برای رای دادن به هاشمی هیچگاه قسم نخوردم/ اظهارات خانم دانشور قابل پیگرد حقوقی است

در همین حال،‌ الهه راستگو در گفتگو با مهر اظهار داشت: خانم دانشور اعلام کردند که من برای رای به آقای هاشمی دست روی قرآن گذاشته ام که این موضوع صحت ندارد و دروغ محض است.

این نماینده شورای شهر افزود: همچنین برخی مدعی شدند برادرانم با شهرداری قرارداد بسته اند که این موضوع هم دروغ بوده و قابل پیگرد حقوقی می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خیلی حرص نخور و خودت را هم روشنفکر ندان و فکر کنی که روشنفکران به شما رای دادن و هرکی به شمارای نداده روشنفکر نیست !
United States
به نظر من اگر قبول کنیم خانم راستگو عهد شکسته که خودش گفته من هرگز قول رای دادن به هاشمی رو ندادم. باید بگم ایشون خیلی دیندار بودن که حاضر شدن عهد از پایه اشتباهشو به حزب بشکنه ولی قسمش و تعهدش به مردمو نشکنه و رایی خلاف مصالح مردم نده.
محمد
دم راستگو گرم.
این دانشور ازکجا پیداش شده؟؟؟؟
United States
با سلام
با اینکه من خود طرفدار اصولگرایی هستم و با اصلاح طلبان ( تأکید میکنم منش اصلاح طلبان حال حاضر ، نه اصلاح طلبی ) مخالفم ، اما معتقدم نباید مغلطه کرد و نباید از جاده ی انصاف خارج شد . در این قضیه ای که پیش آمده اصلا بحث اصلاح طلبان شورا این نیست که خانم راستگو حق ندارند آزادانه فکر کنند و آزادانه تصمیم بگیرند ، بلکه ایراد آنها این است که با توجه به اینکه ایشان با لیست اصلاح طلبان وارد شورا شده اند ، چرا به عهد و قسم خود وفا نکرده اند . لذا به نظرم مغلطه کردن کار خداپسندانه ای نیست و باید اخبار و وقایع ، آنگونه که هستند و شفاف اطلاع رسانی و منتشر شوند
United States
دوست عزیز
اصل سوگند ایشون شرعا جایز نبوده چون ایشون از اول گویا قصد رای دادن به قالیبافو داشته و خودشم امروز گفته من قول ندادم به هاشمی رای بدم. لذا توجه داشته باشید که اگر دنبال پسند خداوند هستید نباید با جو سازی و اصرار بر اشتباهتون یک نفرو بایکوت یا بی آبرو کرده و به دروغگویی متهم کنید.
ایشون اگر هم قولی داده بودن ادم خداترسی هستن که به خاطر حزب کاری غیر شرعی نکردن
نظر شما در مورد اصول گرایانی که به مسجدجامعی رای دادند چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یه دهاتی
نه برادر بحث سر اینه که ادم طرف حق رو بگیره حالا حق چه دشمن ادم باشه چه دوست ادم
پویا
دوست عزیز
من یک شهروند تهرانی هستم و در انتخابات شورای شهر هم خانم الهه راستگو رای دادم و هم به خانم دانشور وهم به خیلی های دیگر که هم اصولگرا بودند و هم اصلاح طلب!!
تنها انگیزه ام سوابق و اهداف و برنامه های آنها بود نه رنگ حزبی !!
تعهد به حزب از تعهد به مردم ارجح تر نیست!!
Latvia
عزیز به قول قدیمیا پول داشته باش رو سیبیل شاه نقاره بزن !
United States
این الهه راستگو حکمش اعدام است!!! با این اتهاماتی که دانشور زده است.
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
ایشان طوری می گویند افرادی که به لیست اصلاحات رأی داده اند روشنفکران هستند انگار کسانی که به این لیست رأی نداده اند همه بی سواد و خاموش فکر هستند!!! تکبر تا چه حد؟
رضوان
United Kingdom
این جماعت همیشه خودبین ومتکبر بودند وخواهند بود
محمد
Iran, Islamic Republic of
دوباره اصلاح طلبان دروغی سوار کار شدن و باز هم جر زنی و سیاسی بازی شروع شد
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان هر جا راه پیدا کنن اونجا رو خراب می کنند
Iran, Islamic Republic of
ایشون نماینده شوراست یا مانکن؟؟؟؟!
اونوقت واسه احمدی نژاد ایراد می گرفتن چرا مشایی انقدر عزیز کرده اش این دولت که بیشتر از دولت قبلی عزیز کرده داره نجفی هاشمی و......... احمدی نژاد کجایی که یادت بخیر
واقعا . راستی شورای شهر مگه جای کار برای توسعه و عمران شهر نیست یا شایدم جایی برای حزب بازی و سیاسی کاری ما نمیدونستیم
رضایی
برای چنین اصلاح طلب هایی متاسفم.
Iran, Islamic Republic of
امان از خاله زنك بازي سياسي....
Iran, Islamic Republic of
نه اینکه جنابعالی بدون زدو بند میلیاردر شدی ؟!
خانم دانشور چرا اینقدر عصبانی هستید کمی مردانه با موضوع برخورد کنید. زنده باد مخالف من کجاست؟!
Iran, Islamic Republic of
«دانشور در ادامه گفت: سومین اتهام راستگو تهمت است»
«... گفت: باید دید ارتباط الهه راستگو با شرکتهایی که برادرانش در شهرداری دارند ارتباطی به رای ده دقیقه ای ایشان و رفتار غیراخلاقی اش دارد یا خیر»
اول طرف را متهم به تهمت زدن می کنند، بعد خودشان هم تهمت می زنند. استدلالاتشون در حد همان روشنفکرانی است که به لیست اصلاح طلبان رای داده اند.
اگر به قرآن قسم خورده که کاری رو انجام خواهد داد و خلاف اون عمل کرده، گناه کرده. گرچه به کسی ارتباطی نداره و خودش میدونه و خدای خودش.
Bulgaria
دوست عزیز
اصل قسم خوردن درباره وفاداری به تصمیم حزب به نظر من غیر شرعی است مگر اینکه نظر طرف با حزب یکی باشه نه اینکه نظرشو با حزب یکی کنه. یادمون نره که امیرالمومنین (ع) حاضر نشد برای کسب حکومت تعهد بده که به روش خلفای پیشین عمل کنه.
چرا که اینها قسم خوردن طبق تشخیص خودشون به حق مردم وفادار باشن و هرکس با میزان تشخیص خودش به خدا جواب گو هست نه با میزان تشخیص دیگران چرا که خدا به ما عقل داده
خودتونو ناراحت نکنید بابا از کجا معلوم که راست میگه این دانشور مثل این که یادتون رفته اصلاح طلب هستشا !!!!!
راستگو هم رای نمیداد 15 به 14 قالیباف میبرد.........
علی اسدی
Iran, Islamic Republic of
مثل دکتر عارف که قسم خورد تا آخر میماند ولی نماند
United States
اشتباهی مثبت دادم :(
اگه قسم شکستن حرامه واین خانم دانشور از حرامی که واقع شده اینقدر ناراحتند اول به فکرحرام بدحجابی خودشون باشند وآیات قران در مورد حجاب رو یه مروری بکنند
سیما
اصلاح طلبانی که در این چند ساله ما شناختیم افرادی هستند پرگو -پر ادعا - دشمن شادکن-بی خاصیت برای مردم - پر خاصیت برای دشمنان مردم - حزب باز - دنیا طلب- وامثال اینها که این کشور بواسطه آنها به پیش که نمی رود بماند عقبگرد هم می کند.
دقیقا اینها یه مشت دروغگو به ملتند اون وقت برای ما به زعم خودشون دروغ های احمدی نژاد را علم میکردند!
ایمان
Iran, Islamic Republic of
این نشان دهنده این است که چقدر وجود فضای بسته سیاسی و دوری از دموکراسی در بین اصلاح طلبان جدی است.
Sweden
این خانم دانشور با همین تیپ تشریف می آورند شورای شهر!!! پس زنده کردن شعائر اسلامی در شهر برای همین انقدر پر رنگ است و انقدر اخلاق در سطح شهر نمایان است نه!!!>؟؟؟
واقعا باید یک گشت ارشاد هم جلوی شورای شهر تهران بگذارند!!!!
احمد
خانم دانشور با این اظهار نظرات مشعشعانه بیشتر از آنکه اردت خود را به سلسله جلیله هاشمی!! نشان دهید از چشم مردمی که از شما انتظار خدمت رسانی دارند، می افتید.
حسین
United States
از گفته های خانم دانشور مشخص شد که ایشان نمی توانند نماینده واقعی مردم شهر تهران باشند زیرا ایشان فاقد قدرت تصمیم گیری هستند و حزب و دسته و قبیله به جای ایشان تصمیم گیری می کنند.

در واقع درس آزادگی را نیاموخته اند و با قدرت ثروت خود و هزینه تبلیغاتی توانسته اند به نمایندگی شورای شهر تهران برسند!!!!

خانم دانشور توجه کنید هرگاه و هر کجائی که مثلث زر و زور و تزویر بوده منافع و خواست مردم به فراموشی سپرده شده است...
محمد رهنما
هر موقع ایشان در مورد ثروت و منابع درامدش با کسانی که به او رای دادند واقعیت را بیان کردند میتوانند در مورد شرکتهای برادران خانم راستگو نیز سوال کنند در غیر اینصورت این صحبت فرار به جلو تلقی میشود.

این سخنان نشان میدهد که اصلاحات در حال جمع اوری رای انهم با قسم به قران و لابی گری و ایجاد شرایط فشار بر اعضای شورا بوده که این همان کار سیاسی است و بدون رعایت انصاف به اقای قالیباف نسبت داده شده.

این حزب رفتارش همان رفتار سال ۸۸ است که بجای تبریک به نامزد پیروز از اهرم تخریب و تشنج و جنجال در اجتماع استفاده میکنند تا شکست خود را پیروزی جلوه دهند و یا رقابت را زیر سوال ببرند.

لازم به ذکر است اقای مسجد جامعی فردی زنده و دارای قدرت تکلم میباشد و انسان زنده نیاز به وکیل و وصی ندارد مگر ناتوان باشد پس خروج شما از جلسه یک اشتباه بوده و بی احترامی ترک کرسی شورا هم متوجه تمام اعضای شورا و رییس ان میشود و هم متوجه کسانی که به سرکار خانم رای دادند  
سرباز ولایت
متأسفانه این حزب یکی از بد ترین خط مشی ها رو در میان احزاب داره.
هروقت چیزی که اینها بخوان، اتفاق بیفته میگن دموکراسی و عدالت و رأی مردم ولی اگه برعکسش اتفاق بیوفته میگن تقلب، توطئه، تدلیس سیستماتیک و ... از این جور لفّاظی ها.
نسیم
Egypt
دقیقا مثل امریکایی های مستکبر چون این گونه رفتارها خاص مستکبران خودخواه است که اگر دنیا بر وفق مراد آنها بود عدالت برقرار است ولو اینکه ظلم وستم بیداد کند اما اگر شرایط مطابق میل آنها نبود فریاد واعدالتایشان گوش فلک را کر میکند ولو اینکه عموم مردم راضی باشند.
(افرادی که به لیست اصلاحات رأی داده‌اند روشنفکران جامعه هستند)

درسته پولداري ولي بدجور جو گير شدي واقعا از جمله اي كه گفتي از مردم خجالت نميكشي اگه نمونه روشنفكر تو هستي پس چه بهتر كه ما از شما نيستيم
دانشور حیف این نام بر تو
خوشحالم که افرادی چون خانم راستگو وجود دارد
بارک الله خانم راستگو شیر مادرت حلالت باد .
هادی احمدی مشکنانی
حرصم میگیره از اینایی که خودشونو فهمیده و عاقل نشون میدن.
مردم ایران نه کاری به اصلاح طلب دارن نه اصولگرا. همیشه به افراد رای دادن نه به احزاب. بعدش هم معنای روشنفکری رو توی چی میبینید خانم؟ کسی که با عقلش به کسی رای داده کوته فکره و شما که با چشم بسته فقط دنباله روی میکنید روشنفکر!!!. جهت اطلاع بدونید دین ما بر مبنای عقلانیت بنا شده و اساسش تفکر و تعقله نه پیروی کورکورانه از افرادی خاص. خانم راستگو نشان داد روشنفکر ترین فرد اصلاح طلبان شورای شهره. شماها کی میخواهید جنبه شکست داشته باشید و از اشتباهاتون درس بگیرید؟؟
محسن
Iran, Islamic Republic of
گویا اصلاح طلبان تشکیلاتی شبیه گشتاپو دارند!
علی
این اصلاح طلبان چقدر مستبد و خودخواهند مگر به آزادی فردی اعتقاد ندارند؟!
سینا
Iran, Islamic Republic of
اولا : قطعا وقتی 14عضو شورا شهر به هاشمی رای میدهند ماجرا سیاسی بوده وگرنه محسن هاشمی نصف قالیباف هم کفایت نداره واین مسئله کاملا مشخصه

دوما:اینکه گفته شده افرادی که به لیست اصلاح طلبان رای دادند روشنفکران جامعه بودند یعنی چی؟ ملاک روشن فکری چیست؟ اصلا منظورشان از روشنفکری چیست؟ از کجا آمار رای دهندگان را دارند؟ اصلا ایشان واقعا فکر می کنند روشنفکران جامعه توقع دارند برای رسیدن به اهداف حزبی کار را به افرادی بسپارند که گزینه اصلح نیستند.
Iran, Islamic Republic of
بسم الله دوباره شروع شد
اینا دولت نهم و دهمو به توهین و افترا و این چیزا متهم می کردن اما شکر خدا دمخروس خودشو ن زد بیرون که با تحقیر و توهین و افترابا مخالفینشون بدتراز دیگرانبرخورد می کنن. هر كس با ما نيست دشمن ماست هر كس به ماراي نداده امل است! متحجر است! بي سواد است! چماق دار است! باز سركله تازه به دوران رسيده ها جوجه قارون ها و نوكيسه های ابن الوقت پيدا شد دوباره شروع .........
Iran, Islamic Republic of
بابا اينا همون جماعتين كه اينقدر گندزدن كه وزارت كشورحزب خودشون مجبور شود منحلشون كنه ديگه اينقدر حزب حزب نكنند
سید
این خانم که خیلی شبیه خانم فاطمه حقیقت جو اصلاح طلب خائن و فراری به آمریکا میباشد ، یا خودشه یا بدلش !
Iran, Islamic Republic of
این آقای مختاباد اگر بره آوازش رو بخونه موفق تره!
سعيد
Iran, Islamic Republic of
اگر تو نماينده روشنفكرهاي جامعه اي من افتخار می کنم که تاريك فكرترين آدم دنيام
صادق
و باز هم آموزش اخلاق به مردم از نوع سکولارش!
که به طرفت فحش بده ولی طرف مقابل مبادا حرکت خلاف اخلاق انجام بدهد
Iran, Islamic Republic of
این روزا هر که از راه رسیده میگه منم روشنفکرم! آخه تویی که تحمل یه رأی مخالف هم مسلک خودتو نداریو چه به روشنفکری.؟؟
راستی 700000رأی چمران کجا پنجاه هزار دانشور کجا؟
سیدعلی
خانم دانشور شما که این بنده خدا را تا مرز اعدام بردی!!
در پیشگاه خدا هم از قسمی که برای مردم خوردید که از آنها دفاع کنید حرفی دارید؟ یا اونجا هم با کمال صراحت رضایت حزبتون را ارجح بر رضایت خدا می دونید؟ راستی این روزها قیمت دین چنده؟ بازار دین فروشی که خیلی داغ تر شده!! بعدش هم براحتی انکار میشه که سیاسی بازی نیست!!!!!
خدا در کمین است مواظب باشید!
ذات اصلاح طلبان اينگونه است. اگر راي بياورند شادي ميكنند و هلهله ميكنند و رقص ميكنند و پايكوبي ميكنند. اما اگر راي نياورند دعوت به اغتشاش ميكنند، طرف مقابل را به كودتا متهم ميكنند. لجن مالش ميكنند. مدام ايرادهاي بني اسرائيلي ميگيرند. جلسه را ترك ميكنند و ...
بله برادر ذات اصلاح طلبان اينگونه است.
ياسر
خانم دانشور كاش براي ازادانديشي هم در جلسات صحبت ميكرديد شما كه دم از ازادانديشي ميزنيد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شما را به خدا اینقدر این و حزب و اون حزب نکنید هرکس رای آورد باید کار کند با تمام وجود برای این مردم عزیز حالا هر کس سلیقه های دارد اینقدر هم به ظاهر افراد هم گیر ندهید خداوند همه ما را مورد عفو و رحمت خویش قرار دهد.آمین
Iran, Islamic Republic of
نتیجه اخلاقی اینکه: ما که به اصلاح طلب‏ها رای ندادیم متحجر و عقب مانده هستیم!!!!
علي
همه ميدونن كه دوبار راي گيري شدكه هردوكانديدا 15 راي آوردن شايدايشون بار اول به هاشمي راي داده و قسمش درسته ديگه.
Luxembourg
مرسی خانم دانشور.
خانم راستگو را متهم میکنی به خیانت ولی خودت که داری حزبی رای میدی و سیاسی کاری میکنی خیانت نمیکنی؟؟؟؟؟؟!!!!! لابد همه اون به اصطلاح روشنفکرها هم مثل خودت نمیدونن که تو انتخاب شدی برای چه کاری....... کمی فراتر از قبیله و جناحت فکر کن خانم بگذار کمی فکرت روشن بشه لاقل
این خانم دانشور چیکاره هستند؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
مگه این اصلاح طلبان (مدعیان روشنفکری) قرآنم قبول دارن!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
رهبر معظم انقلاب: اصولگراها و اصلاح طلبان دو بال تعالی این کشور هستند . البته منظورشون از اصلاح طلبان امثال خانم راستگو هستند.
Iran, Islamic Republic of
شما قرار بوده ازخاندان جلیله هاشمی چه امتیازاتی بگیری که اینقدرعصبانی هستی ؟!
Iran, Islamic Republic of
اين خانم مثل اين كه تازه از فضا آمده پايين كه اينطوري حرف مي زنه آخه اين هم حرفه كه اصلاح طلبان از اقشار فهيم هستند و مطالبات مشخص دارند بس است ديگه اينقدر ميان دعوا نرخ تعيين نكنيد براساس كدام آمار اين حرف را مي زنيد بي پايه و اساس ترين حرف ها را مي زنيد بعد خودتان را هم نماينده قشر روشنفكر مي دانيد!
این چه استدلالی است؟!!!!!!!!!!
مگر دوسوم نمایندگان مجلس شورای اسلامی اصولگرایان نیستند؟
پس نباید هیچکدام از نمایندگان به هیچ یک از وزرای آقای روحانی رای می دادند، چون وزرای معرفی شده از جریانهای اصلاح طلب و کارگزاران بودندو در طیف اصولگرایان قرار نداشتند.

اما بجز سه وزیر پیشنهادی که درجریان فتنه نقش داشتند ونمایندگان به آنها رای ندادند به بقیه وزرا ی اصلاح طلب وکارگزار و...خارج از خاستگاه سیاسی آنها رای دادند،چون آنها برنامه داده بودندوبرنامه آنها مورد قبول نمایندگان مردم قرار گرفت.

اگر بنا براین باشد که نمایندگان مردم چه در شورا وچه درمجلس و...استقلال رای و قدرت تشخیص نداشته باشند و نتوانند انتخاب کنند چه نیازی به انتخابات است - سخنگوی هرحزب می تواند بجای کل اعضای آنها صحبت کند و تصمیمات آنها را به مجلس یا شوراها و...ابلاغ نماید!

برخورد با خانم راستگو بیانگر بیسوادی احزاب وجریان های سیاسی کشور ماست و ترویج دیکتاتوری حزبی که تفاوتی با دیکتاتوری های سلطنتی و الیگارشی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
متاسفم براي اونهايي که اينو با اين وضع تو شورا راه دادن
آدم دگمی که ادعای روشنفکری داره... واقعا متاسفم برای خودم که افرادی مثل تو باید نماینده من باشند.
سيامك
Iran, Islamic Republic of
بدبختي آدم حزب گرا همينه كه بخاطر حزب مجبورش ميكنن از حق و اعتقاداتش بگذره براي خانم دانشور متأسفم و خروج خانم راستگو از حصار تحزب تبريك ميگم
رها
چطور تا حالا در مورد برادرانش تحقیق نشده بود؟ شکست اینقدر شما را منزوی و... کرده؟ کی به حساب شما رسیدگی کنه ؟نکنه شماقاضی القضات هستید و امتیاز رای وتو را دارید. وای بر شما. خدا را شکر با این انتخاب، چهره ی دو روی شما اشکار شد.
درووووووود بر الهه راستگو
منتظریم ببینیم این اصلاح طلبا با کارهای سیاسی و دعواهای مداوم و تشنج آفرینی مداوم و حزب پرستیشون کی ایندوره شورای شهرو بسلامتی منحل میکنن!!!!! تجربه هم که در این زمینه کم ندارن!!!
محمدعلی
روشنفکری در مملکت ما از روز تولدش ناقص الخلقه بوده و با امثال این حضرات مثلاً روشنفکر، تا روز قیامت هم کج و معوج و علیل خواهد بود.
Latvia
دعوا های خاله زنکی به سیاست هم ر اه پیدا کرد؟؟؟؟
United States
تازه به دوران رسيده
یاسر
بابا من هم قبلا گفتم و بار دگر میگویم این طیف اصلاح طلبان تندرو زمانی که کاندیداشون رای بیاره عین اعتداله وقتی رای نیاره واویلا
من اصلاح طلبم پس هر چی می گم درسته و غلط میکنه کسی مخالف من باشه
دوباره شروع شد کار سیاسی و لابی گری
خجالت بکش خانم دانشور شما برای کار آمدی یا برای ....
خانم دانشور
اين پولها از كجا اومده. پولداري كه باش ادبت كجا رفته.؟؟؟!!!!!!!
Kuwait
این خانم که به واسطه رابطه هاش تونسته معادن زیادی بگیره خوب معلومه که وامدار اونهاست. حالا هم که از صدقه سری این رابطه ها رسیده به شورای شهر آقای مختاباد هم همینطور و با این کارشون که جلسه رو ترک کردند معلوم شد که هنور از نظر سیاسی در طفولیت می باشند و بی منطق.
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبا خوبه یه خورده جنبه داشته باشن!!!
یک دوست (ف- الف)
بهتر است اصلاح طلبان قبل از هرچیز به اصلاح خودشان اقدام کنند بلکه رستگار شوند .
دلسوز
حزبی که قید اسلامی را یدک میکشد چگونه عضوی چون خانم دانشور را پذیرفته که ضروریت اولیه اسلام را که حجاب میباشد رعایت نمیکند ؟
این دوره دوره رسوایی اصلاح طلبان و برخی دیگر خواهد شد. منتظر باشید تا اصلاح طلبان ماهیت واقعی خود را به مردم نشان دهند.
خود مهندس هاشمی اینقدر عصبانی نیست که این خانوم به اصطلاح اصلاح طلب عصبانیه. برو کمی آب بخور حرص و جوش نزن، قیافه ات بد میشه شوهرت طلاق میده.
آفرين بر خانم راستگو
Sweden
من فکر میکنم دلیل عمده عصبانیت این خانم زاویه داشتن حجاب الکی خودش با حجاب کاملا اسلامی خانم الهه راستگو باشه تا چیز دیگه چون ظاهرا خیلی زیادی قاط زده طفلک!
انسان
Iran, Islamic Republic of
ای کسانی که ایمان آوردید به شدت از گمان (فکر می کنم که...) بپرهیزید چرا که برخی از گمانها گناهند (خطا هستند) (قرآن کریم)
خانم راستگو با اين اقدام منطقي و عقلاني، در پيشگاه خداوند و مردمي كه بهش اعتماد كردند سربلند شد.
kag
United States
شوراهم شده خاله بازی!!!ا
حميد
Iran, Islamic Republic of
در دهات ما به كار خانم راستگو ميگن كه طرف جزو حزب باد هستند