شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

تظاهرات مقابل سفارت آمریکا در قاهره

دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 311929
مخالفان اقدام نظامی آمریکا برضد سوریه امروز در قاهره و مقابل ساختمان سفارت آمریکا در این شهر تظاهرات برگزار خواهند کرد.
به گزارش جهانف تسنیم به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع نوشت: جریان ناصری به رهبری مهندس عبدالحکیم جمال عبد الناصر، فرزند جمال عبد الناصر رئیس جمهوری فقید مصر، از تمام شهروندان این کشور دعوت کرد با تجمع در مقابل ساختمان سفارت آمریکا در قاهره تهدیدهای این کشور بر ضد سوریه و خبرهای مربوط به اقدام نظامی احتمالی آمریکا برضد دولت سوریه را محکوم کنند.

رئیس جریان ناصری در مصر در این باره اعلام کرد: کنگره آمریکا امروز قرار است درباره طرح آغاز حمله آمریکا برضد سوریه تصمیم گیری کند، از این رو ما برای محکومیت این اقدام آمریکا باید امروز دوشنبه راس ساعت چهار بعد از ظهر به وقت قاهره در مقابل ساختمان سفارت آمریکا در این شهر تظاهرات گسترده ضد جنگ برپا کنیم.

وی افزود: ما باید تمام توان خود را به کار گیریم تا لا اقل موضع اتحادیه عرب در خصوص تهدیدات آمریکا بر ضد سوریه تغییر کند و با آغاز حملات بر ضد سوریه مخالفت خود را بیان کنند.

مهندس عبدالحکیم جمال عبد الناصر در این باره گفت: همه خوب بدانند که ملت های سوریه و مصر با هم برادر هستند و ملتی واحد به شمار می آیند که این دو ملت اکنون در دو کشور جدا از هم به سر می برند.

وی تاکید کرد: حمله به خاک سوریه به مثابه حمله به خاک مصر است از این رو ما با این تجاوز به شدت مخالف هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *