چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

روزه مردم ونزوئلا برای همدردی با سوریه

يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب: 311858
رئیس جمهور ونزوئلا ضمن انتقاد مجدد از تصمیم دولت آمریکا برای حمله به سوریه از شهروندان کشور خود خواست تا به منظور همدردی با شهروندان سوری روزه بگیرند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا روز شنبه در مصاحبه‌ای خبری ضمن انتقاد مجدد از تصمیم دولت آمریکا برای حمله به سوریه از شهروندان کشور خود خواست تا به منظور همدردی با شهروندان سوری روزه بگیرند.

مادورو در این مصاحبه در اشاره به واکنش مردم نسبت به آمریکا گفت: مردم کشور ما به هیچ‌عنوان این مسئله را که امپریالیست بخواهد هژمونی خود را بر تمامی جهان تحمیل کند. ما به هیچ عنوان نمی‌پذیریم که یکی از مقامات این کشور ابن راحق خود بداند تا ایده‌های خود را بر جهان تحمیل کند و از این طریق زمامداری جهان را در دست بگیرد.

رئیس جمهور ونزوئلا علاوه بر دروغ خواندن ادعای مقامات کاخ سفید در خصوص استفاده رژیم اسد از سلاح‌های شیمیایی گفت: مقامات این کشور خود در سال 1945 بمب‌های هسته‌ای ساختندو برای سرکوب شهروندان هیروشیما مورد استفاده قرار دادند.

مطابق با اظهارات مادورو تروریست‌های سوریه خود به صورت علنی از مقامات کشورهای غربی خواستند تا به دخالت نظامی در این کشور بپردازند تا از این طریق بتوانند رژیم اسد را از بین برده و خود بر این کشور حکومت کنند.

نزدیک به دو هفته پیش، تروریست‌های سوریه از کشته شدن تعداد بیشماری از شهروندان سوری در اطراف دمشق، پایتخت سوریه توسط تسلیحات شیمیایی خبر دادند و این کشتارها را به رژیم بشار اسد، رئیس جمهور این کشور نسبت دادند.

در پی این اتهاماتمقامات آمریکا، فرانسه و بریتانیا در صدد برآمدند تا به سوریه حمله ببرند اما در حال حاضر این تنها آمریکاست که برای دخالت نظامی در این کشور اصرار می ورزد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *