جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲۲
۲۲
در جلسه انتخاب شهردار چه گذشت؟

قالیباف در بهشت ماند/ ‫اصلاح‌طلبان با وجود دوپینگ به اصولگرایان باختند‬

يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 311702
باوجود تلاش‌های سیاسی و شبهه‌دار اصلاح طلبان شورای شهر تهران از جمله احمد مسجدجامعی، محمدباقر قالیباف به عنوان شهردار جدید پایتخت انتخاب شد و در بهشت ماند.
قالیباف در بهشت ماند/ ‫اصلاح‌طلبان با وجود دوپینگ به اصولگرایان باختند‬
به گزارش جهان، صبح امروز در جلسه شورای شهر که انتخاب شهردار را در دستور کار خود قرار داده بود بعد از اینکه محسن هاشمی و محمدباقر قالیباف، دو کاندید شهرداری تهران برنامه‌های خود را به شورای شهر ارائه دادند رأی گیری انجام شد و طی آن محمدباقر قالیباف شهردار تهران شد.

در این جلسه ابتدا قالیباف در مدت 30 دقیقه به ارائه برنامه هایش پرداخت و به دنبال او محسن هاشمی برنامه های خودش را به شورا ارائه داد.

پس از آن اعضای شورای شهر تهران برای انتخاب شهردار جدید پایتخت رای گیری را آغاز کردند که در نهایت محمدباقر قالیباف به عنوان شهردار انتخاب شد.

براساس این گزارش قالیباف با کسب ۱۶ رای از مجموع آرای اعضای شورای شهر باردیگر بر کرسی شهرداری تهران تکیه زد. همچنین محسن هاشمی ۱۴ رای کسب کرد و یک رای نیز به دلیل خط خوردگی به رغم نمایان بودن نام قالیباف مخدوش اعلام شد.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اين يعني حذف هر دو نفر و ورود نفر جديد!!!
محمد
خدارو هزارمرتبه شکر که این مدیر لایق بازهم موند.
واقعا برای تهران زحمت میکشه. کاری به گرایش سیاسیش نداریم خیلی مدیره.
خدا را شكر....
نفسم بند اومد تا رأي بدن و تموم بشه!!
سلمانی
خدا خطر بزرگی (حاکمیت خاندان جلیل! هاشمی) از سر مردم تهران رد کرد ... یادتونه مسجد جامعی جای دکتر جامع الاطرافی مانند چمران نشست روزنامه های اصلاح! طلب چنان جیغ و هواری راه انداخته بودند که بچه ها موقع زنگ تفریح هم اینجوری ذوق نمی کردند! بابا مردیم از این هم شوق خدمت! و شخصیت خون بالا!!
Iran, Islamic Republic of
تبريک به آقاي قاليباف
ان شاء الله رئيس دولت دوازدهمي
البته اگر اصولگراها بيشتر از اين قافيه رو به فتنه گرها نبازند...
همشهری
شهردار محبوب،تبریک.
United States
اگر اصولگراها اینجوری که برای شهرداری قالیباف متحد شدند برای ریاست جمهوری هم متحد می شدند الان جای 1 شهرداری، 18 وزارتخانه و 30 استانداری و صدها موسسه و نهاد را در اختیار داشتند. حیف حیف حیف
به آقای جدیدی معاون منصوب اول صبح روز رای گیری شهردار تسلیت بگوئید که رای شان کارساز نشد!!!
شهردار تهران بايد فردي باشد كه افراد پاك دست را دور خود جمع كند
شکستی دیگر در پرونده هاشمی
United States
با سلام
الحمدلله
درود بر قالیباف تا زمانیکه اصولگرای واقعی باشد .
كيان
Iran, Islamic Republic of
هيچ چيز از ارزشهاي محسن هاشمي كم نشد
هر دو موفق باشند
حامد
Iran, Islamic Republic of
تبريك
من از طرفداراي دكتر قاليباف هستم

تبرييييييييييييييييييييييييييييك

خدا را هزاااااااااااااااااااااار مرتبه شكر

چقدر استرس داشم هاشمي نشه
توحید
Iran, Islamic Republic of
من به روحانی رای دادم و کلا اصلاح طلبان را به اصول گرایان ترجیح میدم ولی یادتون باشه قالیباف نشون داده چندان هم اصول گرا نیست من به نوبه خود از قالیباف خوشم میاد و اگر گزینه ای مثل عارف و روحانی نبود حتما به قالیباف رای می دادم

در هر صورت خوشحالم که یک آدم غیر تندرو دیگر مثل قالیباف برنده شد .
حسین
قبلا تصور میکردم جهان نیوز بر اساس انصاف و اعتدال و منطق و اخلاق و ... موضع گیری میکند ولی اخیر از همه تندرو ها تندروتر شده و حتی از دایره انصاف و اخلاق هم به راحتی عبور میکند ...
محمد رهنما
عیب نداره اقای هاشمی هم انشاالله در جاهای دیگر خدمت کنن هر چند واقعا شهرداری تهران پست مهمی است و نیاز به افراد با تجربه و بصیرت داره واقای قالیباف شایسته تر بودن
فعلا قطار اصلاح طلبان و یاران هاشمی که قصد داشت بعد از شروع از پاستور با عبور از بهشت به بهارستان برسه به بهشت نرسید این نشون دهنده اینه که اگر اصولگرایان بخواهند می توانند کشور رو از خطری که تهدیش میکنه نجات بدهند
United States
بازم گلی به جمال اصلاح طلبان حداقل اینقدر انصاف و مروت داشتند که کسی رو که واقعا برا تهران کار کرده رو نگه دارند مثل اصول گرایان نبودند که همه اصلاح طلبانی که چندین سال خدمت کردند رو بندازند زندان
سلام
چند تا نکته دوست عزیز:

1- اصلاح طلبا تا تونستن زور زدن که قالیباف نیاد ولی زورشون نرسید پس روغن ریخته رو نذر امامزاده نکنید ...

2- مروت داشتن اصلاح طلبان رو در تمکین به قانون در سال 88 دیدیم پس جلو قاضی معلق بازی نکنید

3- برای خدمت کسی زندان نمی ره بلکه برای خیانت میره زندان. دروغ تقلب که بزرگترین خیانت اصلاح طلبان بود و امروز با واژه سازی مثل تدلیس سیستماتیک! درصدد ماست مالیش هستن. سزاش برخوردهایی محکم تر از زندان بود و نظام اسلامی زیادی رافت داشت که به زندان بسنده کرد.
Iran, Islamic Republic of
كاربر محترمي كه اين پيام را گذاشته اند در مورد اخراج و محكوم كردن الهه راستگو به خاطر راي دادن به قاليباف توسط اصلاح طلبان نظرشان چيست؟!
Iran, Islamic Republic of
2 عضو اصلاح طلب ( راستگو و دنیامالی ) به قالیباف رای دادند.
حسن
United States
خیلی انتخاب درست و بجایی هستش به اقای قالیباف در مسئولیتش خداقوت می گیم