سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱

گذراندن پایه اول تا سوم دبستان با یک معلم

اجرای نظام دوری تا ۳سال آینده در تمام دبستان‌های کشور
يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 311691
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت:‌نظام دوری برای سال تحصیلی جدید در ۵درصد از مدارس کشور اجرا می‌شود و طی سه سال آینده آن را در تمام دبستان‌های کشور اجرا خواهیم کرد.
به گزارش جهان، فاطمه قربان در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اینکه ۶۰ درصد آموزش معلمان پایه سوم ابتدایی در شهریور اجرا شد، اظهار داشت: ۴۰ درصد این آموزش‌ها نیز با شروع سال تحصیلی ادامه یافته و تا آذر ماه پایان می‌یابد.

وی با اشاره به اجرای نظام دوری در دبستان‌های کشور گفت: در این نظام معلم پایه اول تا سوم ابتدایی دانش‌آموز یک شخص است و با اتمام کلاس اول و رفتن به کلاس دوم معلم دانش‌آموز تغییر نمی‌کند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نظام دوری در ۵ درصد از دبستان‌های کشور اجرا می‌شود، گفت: پژوهش‌های لازم برای بررسی این نظام در دست اجراست و طی سه سال آینده آن را در تمام دبستان‌های کشور اجرا خواهیم کرد.

قربان بیان کرد: دانش آموزان مقطع ابتدایی وابستگی عاطفی به معلمان خود دارند و این وابستگی در پایه اول دبستان بیشتر است به گونه‌ای که دانش‌آموز کلاس اول وقتی به کلاس دوم می‌رود تمایل دارد تا با همان معلم سال قبل خود درس‌هایش را ادامه دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
سلام
شما را به خدا حرف اینها را گوش نکنید سال گذشته اینهمه سرباز معلم و مستخدم را برای معلمی ابتدایی به کار گرفتند و آموزش ابتدایی و بچه های مردم را نابود کردند

ناظم دبستان